Newsy

Pectus zagra koncert w Londynie i nakręci teledysk na Dominikanie

2014-01-07  |  08:40
Zespół Pectus planuje bardzo pracowicie spędzić ten rok. Grupa już na początku lutego zagra koncert w Londynie, a także odwiedzi Dominikanę, gdzie będzie kręcić teledyski.

Plany są bardzo zaawansowane.  Na początku roku wybieramy się do  Londynu. 7 lutego zagramy w jednym z tamtejszych klubów – mówią agencji informacyjnej Newseria Lifestyle bracia Szczepanik.

To nie pierwszy zagraniczny koncert zespołu. W marcu 2013 roku muzycy już grali w Londynie.
Koncert na Wyspach to nie jedyny cel podróży popularnej formacji. Grupa zamierza także pojawić się na Dominikanie.

Przed nami duży projekt muzyczny. Aby go zrealizować lecimy na Dominikanę. Tam mamy zamiar nakręcić kolejne teledyski oraz realizować swoje pomysły. Jest to nasze wielkie marzenie, które spełni się już na początku roku – dodaje lider grupy Tomasz Szczepanik.

Istniejąca od 2005 roku formacja na swoim koncie ma trzy albumy. Ostatnim jest wydany w lutym 2013 roku krążek pt. „Siła braci”.  W czerwcu  Pectus zdobył na festiwalu w Opolu dwie SuperJedynki w kategoriach SuperZespół oraz SuperWystęp.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.