Newsy

Sylwia Nowak: Pandemia była nam potrzebna, żeby poukładać w głowie wszystkie wartości. Poświęciłam ten czas na tworzenie nowych tekstów i muzyki

2021-11-09  |  06:11

Wokalistka podkreśla, że pandemia umocniła ją w przekonaniu i postanowieniu, że powinna pójść w stronę muzyki. To był dla niej intensywny czas twórczy. Zaprezentowała fanom swoje nowe utwory i nie mogła się wręcz doczekać, żeby móc stanąć na scenie. Sylwia Nowak czuje, że to jest właściwy kierunek i chce się rozwijać właśnie na tej płaszczyźnie.

Sylwia Nowak postanowiła wykorzystać czas lockdownu na realizację swoich marzeń. Skupiła się na muzyce i jak podkreśla, pandemia to był początek jej indywidualnej i przemyślanej drogi twórczej.

– Pandemia wszystkich nas trochę uziemiła, osadziła i myślę, że też była potrzebna, żeby po prostu poukładać w głowie wszystkie wartości, zastanowić się, przemyśleć różne sprawy, nawet choćby ze względów zawodowych, co chcę robić – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Sylwia Nowak.

W ciągu kilkunastu ostatnich miesięcy piosenkarka zdecydowanie postawiła na muzykę. Swoim fanom przedstawiła kilka singli: „Me gusta”, „Bawię się świetnie”, „Wolna jak” i „Tańcz ze mną”.

– Większą część pandemii poświęciłam na tworzenie właśnie nowych tekstów, nowej muzyki. We wrześniu zeszłego roku opublikowałam pierwszy singiel, dwa miesiące później kolejny, więc to też był taki moment, kiedy właśnie postanowiłam, że już teraz wbrew wszystkiemu będę publikować swoje utwory i dalej w to brnąć, bo bardzo tego chciałam i to było moje ogromne marzenie – mówi Sylwia Nowak.

Wokalistka przyznaje jednak, że choć pandemia dodała jej odwagi i pchnęła ją do przodu, to jednak dużym dyskomfortem było to, że nie miała możliwości zagrania koncertów.

– To było trudne, bo pokazywanie pierwszych utworów, nie mogąc wyjść na scenę i śpiewać tego przed ludźmi, to dla mnie, początkującej artystki, było niezbyt fajnym doświadczeniem. Ale z drugiej strony bardzo się cieszę, że to już się troszeczkę zmienia, już jestem po pierwszym swoim koncercie, w moich rodzinnych stronach, w Radomsku, gdzie zostałam przemiło przyjęta. Miałam trzy bisy, nie pozwolili mi praktycznie zejść ze sceny. I to też dodało mi takiego wiatru w skrzydła, żeby te koncerty powtarzały się jak najczęściej – mówi.

Piosenkarka zdradza, że już prowadzi rozmowy na temat ewentualnych koncertów i wierzy, że dojdą one do skutku.

– Nawiązałam współpracę z pewnymi osobami, które te koncerty planują, więc może uda się wystąpić z  repertuarem bardziej świątecznym, a z moim repertuarem na pewno na przyszły rok – zapowiada Sylwia Nowak.

Wokalistka ma też na swoim koncie role w filmach i serialach, takich jak: „Pętla”, „Bad Boy”, „Ślad”, „Święty” i „Barwy szczęścia”. Niedawno dołączyła też do obsady hitu Polsatu „Pierwsza miłość”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.