Newsy

Znana z programu „You Can Dance” Aneta Gąsiewicz próbuje swoich sił jako wokalistka

2015-10-08  |  06:55

Aneta Gąsiewicz postanowiła spełnić marzenie z dzieciństwa i właśnie pracuje nad swoim debiutanckim singlem. Utwór będzie utrzymany w klimacie pop i R’n’B, a tancerka zaśpiewa po angielsku. Wcześniej finalistka „You Can Dance” nagrywała covery znanych utworów i zamieszczała je w sieci. Niemal zawsze spotykała się z przychylnymi opiniami słuchaczy.

Artystka przyznaje, że jej muzyczne plany dojrzewały powoli. Wcześniej śpiewała tylko w domowym zaciszu, teraz postanowiła wydać debiutancką EP-kę.

Piosenka będzie w stylu R’n’B, po angielsku i będzie o tym, jak czuć się dobrze w związku. Od wielu lat chciałam tak naprawdę śpiewać i chciałam coś z tym robić, tylko jakoś nigdy nie miałam za bardzo odwagi, żeby się tym zająć, żeby się przełamać. Ale stwierdziłam, że się ma jedno życie, więc stąd to śpiewanie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Aneta Gąsiewicz, tancerka.

Gąsiewicz wspomina, że ludzie zawsze zwracali uwagę na jej charakterystyczną barwę głosu i namawiali ją do śpiewania dla szerszej publiczności.

Świat zaczął mi dawać znaki, bo mimo że nie śpiewałam, to ludzie mi mówili: „Ojej, ale ty masz super głos, czy może śpiewasz?” Jak piąta osoba mnie zapytała, to stwierdziłam, okej, może jednak coś z tym zrobię. Namawiała mnie też rodzina i znajomi – dodaje Aneta Gąsiewicz.

Aneta Gąsiewicz jest finalistką programu „You Can Dance” z 2008 roku. Tancerka ma na swoim koncie m.in. współpracę choreograficzną z Edytą Górniak, Dodą i Mariną. Prowadzi również bloga modowego FancyICON.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.