Newsy

Najnowsza kolekcja Tomasza Ossolińskiego na sezon wiosna-lato 2016 inpirowana jest krajobrazem i atmosferą Podhala

2015-10-27  |  11:40
Mówi:Tomasz Ossoliński, projektant

Monika Olejnik, dziennikarka

Magdalena Różczka, aktorka

Patrycja Markowska, wokalistka

Edyta Olszówka, aktorka

  • MP4
  • Od lat wizytówką Tomasza Ossolińskiego są dobrze skrojone garnitury i zmysłowe suknie wieczorowe. Nie mogło ich więc zabraknąć również w najnowszej kolekcji na sezon wiosna-lato 2016. Tym razem projektant inspirował się magicznym krajobrazem polskich gór. Tłem do pokazu były zdjęcia Tomasza Tomaszewskiego  znakomicie oddające klimat Podhala.  Miłośniczki stylu Tomasza Ossolińskiego zgodnie przyznają, że w swoich szafach już szykują miejsce na ubrania z nowej linii.

    Nowa kolekcja Tomasza Ossolińskiego to ponad trzydzieści propozycji zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Projektant tradycyjnie postawił na dobry krój i szlachetne tkaniny. Motywem przewodnim stały się polskie góry.

    Dorota Williams zabrała mnie na Podhale i pokazała mi przepiękne miejsce. Ja nigdy nie chodziłem po górach, ale od razu zakochałem się. Teraz nie mogę się doczekać kiedy już po tym wszystkim będę mógł wyskoczyć tam z powrotem – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Tomasz Ossoliński, projektant mody.

    Ossoliński przyznaje, że magiczny krajobraz, przepiękne widoki i góralski klimat zauroczyły go tego stopnia, że postanowił je przenieść na grunt mody. Inspiracją do stworzenia nowej kolekcji były również fotografie Tomasza Tomaszewskiego, który – zdaniem projektanta – doskonale potrafi uchwycić w kadrze wyjątkową atmosferę Podhala. Zdjęcia były również prezentowane podczas pokazu jako scenografia.

    Czekałam i jak zwykle nie zawiodłam się. Najbardziej podobają mi się proste garnitury kobiece. Są tak urocze, że chciałabym mieć każdy –  mówi Magdalena Różczka, aktorka.

    Pokazy Tomka Ossolińskiego to jak zwykle cudowna scenografia, piękne suknie, wspaniałe garnitury, tak że chyba trzeba będzie zacząć chodzić w garniturach. Widziałam tutaj tez przepiękną białą suknie. Z chęcią założyłabym ją na Bal Dziennikarzy. Uwielbiam Tomka – mówi Monika Olejnik.

    Swoją pierwszą kolekcję Tomasz Ossoliński stworzył w wieku 16 lat. Za niekwestionowany autorytet w dziedzinie mody zawsze uważał Jerzego Antkowiaka. Dziś sam jest wyznacznikiem dobrego stylu i wytycza nowe trendy.

    Tomek jest projektantem, który jest bardzo elegancki. Naprawdę lubię wspierać polskich projektantów, dlatego że to nie jest najłatwiejszy rynek i myślę, że mamy naprawdę wielkie talenty, a Tomek należy do takich osób – mówi Patrycja Markowska, wokalistka.

    Na pokaz, który odbył się na warszawskim Służewcu przybyło wiele gwiazd, wśród nich: Joanna Racewicz, Sara Boruc, Anna Dereszowska, Małgorzata Socha, Patrycja Markowska i Edyta Olszówka. Wszystkie z dużym entuzjazmem przyjęły nowe projekty.

    Ostatnio oglądałam kostiumy pana Tomasza na scenie w Och-Teatrze w sztuce pani Krystyny Jandy. Myślę, że teraz jest taka sytuacja, że światy mody, teatru i filmu bardzo się przenikają. Wzajemnie się inspirujemy i jest nam to w jakiś sposób potrzebne – mówi Edyta Olszówka, aktorka.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nowe technologie

    Konsument

    Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

    Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

    Handel

    Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

    Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.