Newsy

Natalia Nykiel: Zaistnieć w branży muzycznej jest łatwo. Trudniej jest się w niej utrzymać, bo wymaga to ciężkiej pracy i zawziętości

2020-02-28  |  06:11

Już od marca Natalię Nykiel będzie można oglądać w roli jurora nowego muzycznego show Polsatu „The Four. Bitwa o sławę”. Artystka ma nadzieję, że uczestnicy okażą się nie tylko zdolni wokalnie, lecz również charyzmatyczni i pewni siebie. Tłumaczy, że nowe twarze na polskim rynku muzycznym są bardzo potrzebne. Dzięki nim branża stale się rozwija i nie popada w stagnację.

Kariera Nykiel także rozpoczęła się od udziału w programie telewizyjnym. Talent show „The Voice of Poland” pozwolił jej uzyskać rozpoznawalność i stać się jedną z najbardziej docenianych wokalistek młodego pokolenia. Według niej w Polsce jest bardzo dużo osób posiadających imponujące zdolności muzyczne. Niezwykle ważne jest, aby do nich dotrzeć i umożliwić im konfrontację z rzeczywistością.

– Zapotrzebowanie na kolejnych artystów jak najbardziej jest. W związku z tym każda forma wyłonienia ich jest dobra. To powoduje, że pojawiają się nowe piosenki i teksty, a wraz z nimi również nowe emocje. Muzyka jest soundtrackiem naszego życia, więc naturalne jest to, że chcemy jej więcej – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Natalia Nykiel.

Wokalistka tłumaczy, że długotrwały sukces w branży muzycznej okupiony jest ogromnym wysiłkiem. Tylko dzięki systematycznej i intensywnej pracy można zrealizować marzenia o sławie. Pomocna jest również wiara we własne możliwości, od której zależy siła przebicia.

– Zaistnieć w branży muzycznej jest łatwo, natomiast trudniej jest się w niej utrzymać – to wymaga przede wszystkim ciężkiej pracy i zawziętości. Potrzebne jest również szczęście, bo czasami dużo zależy od przypadku i dobrych ludzi poznanych na swojej drodze. Jednak myślę, że kluczem jest pracowitość i pewność siebie – tłumaczy wokalistka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Klaudia Carlos: Propozycja Kingi Dobrzyńskiej dotycząca „Pytania na śniadanie” sprawiła mi wielką radość i przyjemność. To dla mnie duży awans zawodowy

Gospodyni „Pytania na Śniadania” nie ukrywa, że angaż do tego formatu to dla niej duży zaszczyt i szansa na zawodowy rozwój. Jest więc ogromnie wdzięczna szefowej Kindze Dobrzyńskiej, że to właśnie ją wzięła pod uwagę i powierzyła to zadanie. Klaudia Carlos ma wieloletnie doświadczenie zawodowe i nie bierze sobie do serca krytyki widzów, którzy byli przyzwyczajeni do poprzedniej ekipy porannego programu. Nie chce także komentować zarzutów, które pojawiają się w sieci pod adresem nowych prowadzących

Handel

Handel odczuwa kryzys demograficzny. Pracownicy zagraniczni i automatyzacja sposobem na niedobór kadr

30 proc. firm handlowych uważa niedostępność pracowników za ważną lub bardzo ważną barierę w rozwoju – wynika z Miesięcznego Indeksu Koniunktury PIE z lipca br. Ponad dwukrotnie więcej uznało, że są nią wysokie koszty pracownicze. Brak kadr, który odczuwalny jest w wielu różnych branżach, często nawet mocniej niż w handlu, oznacza konieczność sięgania po pracowników z zagranicy oraz inwestowania w automatyzację.

Teatr

Aleksandra Popławska: Nadopiekuńczość i trzymanie dziecka pod parasolem ochronnym to przemoc psychiczna. Taka toksyczna relacja jak w spektaklu „Czułe słówka” to dobry temat dla psychologa

Najnowsza sztuka warszawskiego Och-Teatru przedstawia losy matki – przedwcześnie owdowiałej, ekscentrycznej Aurory i jej córki Emmy, która jak najszybciej chce wyjść za mąż, by uwolnić się od wpływu rodzicielki. Aleksandra Popławska, wcielająca się w rolę tej pierwszej, zaznacza, że kobiety łączy bliska, ale trudna, wręcz toksyczna więź. Jej zdaniem podobne relacje można zaobserwować również w polskich domach. Dlatego też, ta opowieść z przesłaniem powinna skłonić odbiorców do przemyśleń, bo być może jakieś sytuacje w ich rodzinach wymagają szybkiego uzdrowienia. Spektakl „Czułe słówka” powstał na podstawie jednego z najgłośniejszych amerykańskich filmów sezonu 1983/1984, jednak teatralna wersja została nieco zmodyfikowana.