Mówi: | Natalia Nykiel |
Funkcja: | wokalistka |
Natalia Nykiel: Zaistnieć w branży muzycznej jest łatwo. Trudniej jest się w niej utrzymać, bo wymaga to ciężkiej pracy i zawziętości
Już od marca Natalię Nykiel będzie można oglądać w roli jurora nowego muzycznego show Polsatu „The Four. Bitwa o sławę”. Artystka ma nadzieję, że uczestnicy okażą się nie tylko zdolni wokalnie, lecz również charyzmatyczni i pewni siebie. Tłumaczy, że nowe twarze na polskim rynku muzycznym są bardzo potrzebne. Dzięki nim branża stale się rozwija i nie popada w stagnację.
Kariera Nykiel także rozpoczęła się od udziału w programie telewizyjnym. Talent show „The Voice of Poland” pozwolił jej uzyskać rozpoznawalność i stać się jedną z najbardziej docenianych wokalistek młodego pokolenia. Według niej w Polsce jest bardzo dużo osób posiadających imponujące zdolności muzyczne. Niezwykle ważne jest, aby do nich dotrzeć i umożliwić im konfrontację z rzeczywistością.
– Zapotrzebowanie na kolejnych artystów jak najbardziej jest. W związku z tym każda forma wyłonienia ich jest dobra. To powoduje, że pojawiają się nowe piosenki i teksty, a wraz z nimi również nowe emocje. Muzyka jest soundtrackiem naszego życia, więc naturalne jest to, że chcemy jej więcej – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Natalia Nykiel.
Wokalistka tłumaczy, że długotrwały sukces w branży muzycznej okupiony jest ogromnym wysiłkiem. Tylko dzięki systematycznej i intensywnej pracy można zrealizować marzenia o sławie. Pomocna jest również wiara we własne możliwości, od której zależy siła przebicia.
– Zaistnieć w branży muzycznej jest łatwo, natomiast trudniej jest się w niej utrzymać – to wymaga przede wszystkim ciężkiej pracy i zawziętości. Potrzebne jest również szczęście, bo czasami dużo zależy od przypadku i dobrych ludzi poznanych na swojej drodze. Jednak myślę, że kluczem jest pracowitość i pewność siebie – tłumaczy wokalistka.
Czytaj także
- 2025-05-22: Doda: Podczas koncertów zawsze staram się robić jakieś ekstrashow, by wzbudzić emocje. Mam dużo pomysłów, natomiast wszystko zależy od funduszy i organizatorów
- 2025-05-30: Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy
- 2025-05-20: Lanberry: Szykuję grube show, które zapadnie widzom w pamięci. Przede mną intensywne miesiące, w weekendy będziemy grać po cztery–pięć koncertów
- 2025-06-18: Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
- 2025-04-23: Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system
- 2025-03-11: Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-03: Sylwia Bomba: „Królowa przetrwania” to nie jest mój format. Nie lubię być blisko dram, nie lubię rywalizować na takim poziomie
- 2025-03-28: Malwina Wędzikowska: W moim środowisku pracy nieraz byłam zdradzona i oszukana. Teraz wystrzegam się zbyt miłych ludzi, od których za chwilę można dostać cios w plecy
- 2025-02-18: Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.