Newsy

Nergal o swoim salonie: Odniosłem sukces. Kalendarz jest pełny

2015-12-15  |  06:50

Po roku funkcjonowania Barberian Academy & Barber Shop Adam „Nergal” Darski cieszy się, że postawił na własny biznes i został zawodowym golibrodą. Salon cieszy się dużą popularnością nie tylko wśród mieszkańców stolicy, a terminarz na najbliższe miesiące jest już wypełniony po brzegi. Artysta podkreśla, że włożył w to miejsce dużo serca i zależy mu nie tylko na tym, by świadczyć fachowe usługi.

 Mamy sukces, przychodzą ludzie, cieszymy się bardzo dobrą opinią, pilnujemy najwyższych standardów i najwyższej jakości usług. W sumie taka prosta myśl, która płynie z tego i też z różnych innych moich doświadczeń, jest taka, że wszystko, co robimy w życiu i co jest zgodne z nami, ma dużo większą szansę na sukces niż wtedy, kiedy się napinamy i wymyślamy rzeczy, które zupełnie do nas nie pasują – mówi Adam „Nergal” Darski w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Zdaniem Nergala, przepis na sukces jest niezwykle prosty – trzeba spełniać marzenia i wkładać duszę w realizowane projekty. 

Barberian to są zajawki z miłości i pasji do tego projektu. Uważam, że to jest po prostu piękne i mówię to zupełnie szczerze. Nie ma w tym żadnej ściemy ani żadnej kurtuazji czy jakichś marketingowych chwytów. Po prostu tutaj jestem sobą, dobrze się czuję, gra muzyka, którą sam zresztą wybieram, piję kawę, którą uwielbiam, jestem w towarzystwie ludzi, którzy mają klasę i którzy świetnie wyglądają – tłumaczy Adam „Nergal” Darski.

Na fali sukcesu w kwietniu tego roku Nergal otworzył w stolicy drugi salon o tym samym profilu. Oprócz usług fryzjerskich lokal oferuje także fachowe porady i kosmetyki do golenia. Muzyk podkreśla, że mężczyźni w Polsce coraz bardziej dbają o zarost i często decydują się na oryginalne przycięcia.

Kalendarz mamy pełny. Stuknął nam już rok, więc cieszymy się z tego bardzo i właściwie tendencja jest wzrostowa mimo rosnącej konkurencji, bo co chwilę jak grzyby po deszczu powstają kolejne barber shopy, co jest dobre. Są to dobre stare wzorce tylko ubrane w nowy entourage. To jest nowe miejsce i uważam, że to jest piękne. Jest to stare rzemiosło, które w dużym tempie się odradza. Jeżeli za tym stoi jakość, ludzie będą przychodzić, to jest zdrowa konkurencja – dodaje Adam „Nergal” Darski.

Muzyk wspomina, że podróżując z zespołem Behemoth po całej Europie, szukał barberów, odwiedzał ich salony, czerpał inspirację i tak właśnie narodził się pomysł, by przenieść ten biznes na polski grunt.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.