Newsy

Klaudia Halejcio pisze bloga. Nie spodziewała się tak dobrego odbioru

2014-01-22  |  07:10
Na swoim blogu Klaudia Halejcio dzieli się ciekawostkami z życia zawodowego, inspiracjami  muzycznymi, modowymi i kulinarnymi. Są także relacje z wielkich gali, domowe porady i przemyślenia. Wszystko zilustrowane oryginalnymi zdjęciami. Każdy post cieszy się dużym zainteresowaniem internautów. To również doskonałe miejsce na kontakty młodej aktorki z fanami.

Blog cieszy się dużym powodzeniem. Nie spodziewałam się takiego odbioru. To jest wspaniały komplement dla mnie. Właściwie cały ten blog zawiera wszystkie moje pasje, czyli znajdziemy inspiracje kulinarne, to, co ja gotuję, w co się ubieram, różne pomysły. Jest także trochę tego, co się dzieje w moim życiu zawodowo, czyli informacje z planu – mówi agencji informacyjnej  Newseria Lifestyle Klaudia Halejcio.

Wcześniej Klaudia Halejcio aktywnie prowadziła swój fanpage na Facebooku. Profil cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem, co skłoniło aktorkę do założenia bloga. Tutaj fani również mogą komentować jej wpisy i wyrażać swoje opinie.

Stwierdziłam, że to jest doskonała platforma, na której mogłabym się wykazać bardziej. Zawsze brakowało mi takiego miejsca, w którym bym mogła coś więcej napisać, wrzucić zdjęcia, a także żebym mogła zaangażować ludzi, którzy mają ogromną pasję, którzy robią też również fajne rzeczy i żeby móc to pokazać szerszemu gronu – tłumaczy Klaudia Halejcio.

Aktorka dołączyła do grona gwiazd, które zamieniły tradycyjną stronę internetową z suchymi komunikatami menadżerów w platformę do kontaktu z fanami.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.