Newsy

Klaudia Halejcio pisze bloga. Nie spodziewała się tak dobrego odbioru

2014-01-22  |  07:10
Na swoim blogu Klaudia Halejcio dzieli się ciekawostkami z życia zawodowego, inspiracjami  muzycznymi, modowymi i kulinarnymi. Są także relacje z wielkich gali, domowe porady i przemyślenia. Wszystko zilustrowane oryginalnymi zdjęciami. Każdy post cieszy się dużym zainteresowaniem internautów. To również doskonałe miejsce na kontakty młodej aktorki z fanami.

Blog cieszy się dużym powodzeniem. Nie spodziewałam się takiego odbioru. To jest wspaniały komplement dla mnie. Właściwie cały ten blog zawiera wszystkie moje pasje, czyli znajdziemy inspiracje kulinarne, to, co ja gotuję, w co się ubieram, różne pomysły. Jest także trochę tego, co się dzieje w moim życiu zawodowo, czyli informacje z planu – mówi agencji informacyjnej  Newseria Lifestyle Klaudia Halejcio.

Wcześniej Klaudia Halejcio aktywnie prowadziła swój fanpage na Facebooku. Profil cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem, co skłoniło aktorkę do założenia bloga. Tutaj fani również mogą komentować jej wpisy i wyrażać swoje opinie.

Stwierdziłam, że to jest doskonała platforma, na której mogłabym się wykazać bardziej. Zawsze brakowało mi takiego miejsca, w którym bym mogła coś więcej napisać, wrzucić zdjęcia, a także żebym mogła zaangażować ludzi, którzy mają ogromną pasję, którzy robią też również fajne rzeczy i żeby móc to pokazać szerszemu gronu – tłumaczy Klaudia Halejcio.

Aktorka dołączyła do grona gwiazd, które zamieniły tradycyjną stronę internetową z suchymi komunikatami menadżerów w platformę do kontaktu z fanami.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.