Newsy

Patricia Kazadi pracuje nad nową płytą. „Będzie bardziej intymna”

2014-02-10  |  06:50
Prezenterka telewizyjna oraz piosenkarka Patricia Kazadi pracuje nad drugim autorskim krążkiem. Płyta ma ukazać się jeszcze w tym roku, a wydawnictwo poprzedzi minialbum wokalistki.

Debiutancka płyta Kazadi – „Trip” – pojawiła się na rynku w maju zeszłego roku nakładem wytwórni EMI Music Poland. Wydawnictwo promowały utwory „Przerywam sen” oraz „Wanna Feel You Now” z gościnnym udziałem Matta Pokory. Drugi krążek wokalistki ma diametralnie różnić się od pierwszej produkcji.

Nowa płyta będzie bardziej intymna i osobista. W trakcie tworzenia odwołuje do wielu trudnych wspomnień. Dlatego też nie chcę śpieszyć się z wydaniem nowego materiału. Od pięciu miesięcy spokojnie piszę teksty i nagrywam piosenki, których mam już bardzo dużo. Najpierw w internecie ukaże się pięcioutworowa EP-ka, a następnie wydam pełny album – zapowiada artystka.

Kazadi przyznaje również, że ostatnio zaliczyła lekki spadek formy, jednak jak zapewnia do majowych odcinków „X-Factora” na żywo nadrobi wszystkie zaległości.

Od świąt ciężko mi się zmobilizować. Ale do programów live powinnam się spiąć – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle piosenkarka.

Patricia Kazadi prowadzi talent-show TVN-u – „X-Factor” od trzeciej edycji, kiedy zastąpiła Jarosława Kuźniara. Od 2011 roku wokalistka jest także prowadzącą programu „You Can Dance – Po prostu tańcz”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.