Newsy

Patricia Kazadi pracuje nad nową płytą. „Będzie bardziej intymna”

2014-02-10  |  06:50
Prezenterka telewizyjna oraz piosenkarka Patricia Kazadi pracuje nad drugim autorskim krążkiem. Płyta ma ukazać się jeszcze w tym roku, a wydawnictwo poprzedzi minialbum wokalistki.

Debiutancka płyta Kazadi – „Trip” – pojawiła się na rynku w maju zeszłego roku nakładem wytwórni EMI Music Poland. Wydawnictwo promowały utwory „Przerywam sen” oraz „Wanna Feel You Now” z gościnnym udziałem Matta Pokory. Drugi krążek wokalistki ma diametralnie różnić się od pierwszej produkcji.

Nowa płyta będzie bardziej intymna i osobista. W trakcie tworzenia odwołuje do wielu trudnych wspomnień. Dlatego też nie chcę śpieszyć się z wydaniem nowego materiału. Od pięciu miesięcy spokojnie piszę teksty i nagrywam piosenki, których mam już bardzo dużo. Najpierw w internecie ukaże się pięcioutworowa EP-ka, a następnie wydam pełny album – zapowiada artystka.

Kazadi przyznaje również, że ostatnio zaliczyła lekki spadek formy, jednak jak zapewnia do majowych odcinków „X-Factora” na żywo nadrobi wszystkie zaległości.

Od świąt ciężko mi się zmobilizować. Ale do programów live powinnam się spiąć – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle piosenkarka.

Patricia Kazadi prowadzi talent-show TVN-u – „X-Factor” od trzeciej edycji, kiedy zastąpiła Jarosława Kuźniara. Od 2011 roku wokalistka jest także prowadzącą programu „You Can Dance – Po prostu tańcz”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.