Newsy

Patricia Kazadi pracuje nad nową płytą. „Będzie bardziej intymna”

2014-02-10  |  06:50
Prezenterka telewizyjna oraz piosenkarka Patricia Kazadi pracuje nad drugim autorskim krążkiem. Płyta ma ukazać się jeszcze w tym roku, a wydawnictwo poprzedzi minialbum wokalistki.

Debiutancka płyta Kazadi – „Trip” – pojawiła się na rynku w maju zeszłego roku nakładem wytwórni EMI Music Poland. Wydawnictwo promowały utwory „Przerywam sen” oraz „Wanna Feel You Now” z gościnnym udziałem Matta Pokory. Drugi krążek wokalistki ma diametralnie różnić się od pierwszej produkcji.

Nowa płyta będzie bardziej intymna i osobista. W trakcie tworzenia odwołuje do wielu trudnych wspomnień. Dlatego też nie chcę śpieszyć się z wydaniem nowego materiału. Od pięciu miesięcy spokojnie piszę teksty i nagrywam piosenki, których mam już bardzo dużo. Najpierw w internecie ukaże się pięcioutworowa EP-ka, a następnie wydam pełny album – zapowiada artystka.

Kazadi przyznaje również, że ostatnio zaliczyła lekki spadek formy, jednak jak zapewnia do majowych odcinków „X-Factora” na żywo nadrobi wszystkie zaległości.

Od świąt ciężko mi się zmobilizować. Ale do programów live powinnam się spiąć – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle piosenkarka.

Patricia Kazadi prowadzi talent-show TVN-u – „X-Factor” od trzeciej edycji, kiedy zastąpiła Jarosława Kuźniara. Od 2011 roku wokalistka jest także prowadzącą programu „You Can Dance – Po prostu tańcz”.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.