Newsy

Patricia Kazadi pracuje nad nową płytą. „Będzie bardziej intymna”

2014-02-10  |  06:50
Prezenterka telewizyjna oraz piosenkarka Patricia Kazadi pracuje nad drugim autorskim krążkiem. Płyta ma ukazać się jeszcze w tym roku, a wydawnictwo poprzedzi minialbum wokalistki.

Debiutancka płyta Kazadi – „Trip” – pojawiła się na rynku w maju zeszłego roku nakładem wytwórni EMI Music Poland. Wydawnictwo promowały utwory „Przerywam sen” oraz „Wanna Feel You Now” z gościnnym udziałem Matta Pokory. Drugi krążek wokalistki ma diametralnie różnić się od pierwszej produkcji.

Nowa płyta będzie bardziej intymna i osobista. W trakcie tworzenia odwołuje do wielu trudnych wspomnień. Dlatego też nie chcę śpieszyć się z wydaniem nowego materiału. Od pięciu miesięcy spokojnie piszę teksty i nagrywam piosenki, których mam już bardzo dużo. Najpierw w internecie ukaże się pięcioutworowa EP-ka, a następnie wydam pełny album – zapowiada artystka.

Kazadi przyznaje również, że ostatnio zaliczyła lekki spadek formy, jednak jak zapewnia do majowych odcinków „X-Factora” na żywo nadrobi wszystkie zaległości.

Od świąt ciężko mi się zmobilizować. Ale do programów live powinnam się spiąć – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle piosenkarka.

Patricia Kazadi prowadzi talent-show TVN-u – „X-Factor” od trzeciej edycji, kiedy zastąpiła Jarosława Kuźniara. Od 2011 roku wokalistka jest także prowadzącą programu „You Can Dance – Po prostu tańcz”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.