Newsy

Paulina Sykut: ktoś się pode mnie podszywa na Instagramie

2014-04-18  |  07:20
Paulina Sykut nie kryje zdenerwowania tym, że ktoś podszywa się pod nią na Instagramie i umieszcza w serwisie treści, z którymi ona w żaden sposób się nie utożsamia. Osoba, która założyła fałszywe konto, posługuje się nie tylko zdjęciami prezenterki znalezionymi w sieci, lecz także bez jej zgody reklamuje ubrania, kosmetyki czy restauracje. Co więcej, wykorzystując nazwisko gwiazdy, kontaktuje się również z innymi znanymi osobami i wprowadza je w błąd.

Prezenterka zupełnie przypadkiem dowiedziała się o tym, że ma na Instagramie konto, którego nie zakładała. Za jego pośrednictwem ktoś skontaktował się z jej kolegą z konkurencyjnej stacji.

Pokazał mi profil osoby, która się pode mnie podszywa, na którym są zamieszczone zdjęcia butów, błyszczyków, śniadań, obiadów. Są ściągnięte moje zdjęcia z oficjalnego Facebooka. Kontaktuje się z wieloma znanymi osobami i z wieloma markami. Marki myślą, że to ja, inne znane osoby myślą, że to ja, komentują, rozmawiają. To jest zwyczajny oszust. Informuję oczywiście tych ludzi, których znam, że taki proceder ma miejsce – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle  Paulina Sykut, prezenterka.

Podszywanie się na Instagramie pod znaną osobę powoduje wiele nieporozumień i kłopotliwych sytuacji. Na fałszywym koncie pojawiają się zdjęcia ubrań, których Paulina Sykut nie nosi, kosmetyków, których nie używa, lub rekomendacje miejsc, w których nie bywa. Prezenterka czuje się bezradna.

Takie osoby, które podszywają się pod nas na Instagramie, mogą nam i innym także wyrządzić wiele krzywdy. Oczywiście naciągają inne osoby, zaczepiają innych. Obserwujemy to konto, jest już zgłoszone. Myślę, że to jest bardzo niebezpieczne, a zresztą dla mnie bardzo irytujące, bo trzeba czekać na skasowanie takiego profilu – dodaje Paulina Sykut.

Podobna sytuacja spotkała także Wojciecha Szczęsnego. Na fałszywym koncie firmowanym jego nazwiskiem ktoś umieszczał prywatne zdjęcia sportowca, m.in. z piosenkarką Mariną.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.