Newsy

Paulina Sykut-Jeżyna: Ubrania ciążowe nie są sexy. Chcę w tym czasie też wyglądać atrakcyjnie

2016-07-21  |  06:50

Prezenterka nie kupuje ubrań przeznaczonych specjalnie dla przyszłych mam. Twierdzi, że ciążowa odzież nie jest ani kobieca, ani sexy, a ona także w ciąży chce wyglądać atrakcyjnie. Gwiazda preferuje ovesize'owe sukienki, które jej zdaniem świetnie sprawdzą się w roli ubrań ciążowych.

Paulina Sykut-Jeżyna jest obecnie w 5. miesiącu ciąży, nie rezygnuje jednak z troski o dobrą formę i wygląd. Ćwiczy pod okiem instruktorki, wykonując trening przeznaczony specjalnie dla przyszłych mam. Zaczyna także myśleć o zmianach w garderobie i zakupie ubrań, które będą pasować do jej zmieniającej się sylwetkę. Prezenterka nie będzie ich jednak szukać w sklepach z odzieżą ciążową. 

– Ubrania ciążowe wydają mi się niezbyt sexy, są mało kobiece, a chciałabym w tym czasie też wyglądać atrakcyjnie – mówi Paulina Sykut-Jeżyna agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda uważa, że w roli ubrań ciążowych znacznie lepiej sprawdzą się sukienki, bluzki i tuniki typu oversize. Twierdzi, że zawsze lubiła luźniejsze sukienki, nie będzie więc miała problemu z ich noszeniem. Propozycje strojów na kolejne miesiące ciąży podrzuca jej także mąż, najczęściej pokazuje jej zdjęcia gwiazd znalezione w internecie.

– Nawet nie pamiętam, co to była za aktorka hollywoodzka, ale piękna kobieta i miała sukienkę, która nie była ciążowa. Delikatnie było widać jej brzuszek, lekko rozszerzana, powyżej talii dopasowana. Wyglądała pięknie, a nie był to strój ciążowy – mówi Paulina Sykut-Jeżyna.

Prezenterka nie ukrywa, że przykłada wagę do wyglądu. Wymaga tego od niej wykonywany zawód. Uważa także, że zawsze, bez względu na okazję, warto wyglądać elegancko. Elegancja nigdy bowiem nie wychodzi z mody. Gwiazda telewizji Polsat ma w domu dwie garderoby w jednej trzyma kreacje, w których pokazywała się na publicznych imprezach oraz stroje z poprzednich sezonów.

– Druga garderoba jest taka, gdzie mam takie swoje perełki, buty, szpilki markowe ustawione ładnie w rządkach, takie rzeczy, które są dla mnie cenne, i takie, w których chodzę też na co dzień – mówi Paulina Sykut-Jeżyna.

Odzieżowe zakupy gwiazda stara się robić w sposób przemyślany. Chętnie korzysta z sezonowych wyprzedaży ze względu na atrakcyjne ceny ubrań kompletuje wówczas nawet całe zestawy strojów. Z ubrań ekskluzywnych wybiera zazwyczaj rzeczy oryginalne i ciekawe, a poszukuje ich, przeglądając internet i odwiedzając markowe butiki. Bywa, że kupuje buty, które ją zachwyciły i do nich dopasowuje cały strój.

– Wiem, że np. będzie impreza ramówkowa, czyli bardzo istotna impreza zawodowo dla nas, dla mojej stacji, więc bywa tak, że do torebki albo do szpilek dobieram strój. To może zabawnie zabrzmi, ale tak bywa – mówi Paulina Sykut-Jeżyna.

Prezenterka twierdzi, że ma słabość do butów na bardzo wysokich obcasach. Przyznaje, że są niewygodne, ale sprawiają, że sylwetka wygląda pięknie. Gwiazda uważa jednak, że tego rodzaju buty wkłada się na specjalne okazje, a nie kilkugodzinne spacery po mieście.

– Mam takich dwunastek bardzo dużo, to są najwyższe, jakie mam – 12. Ważne, żeby jednak nie były z koturnem, tylko na wysokim obcasie, bardzo takie lubię mówi Paulina Sykut-Jeżyna.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Media

Finanse

Ponad 70 proc. Polaków najbardziej obawia się braku dostępu do opieki zdrowotnej. Prywatne ubezpieczenie zdrowotne posiada już 3,5 mln osób

Po I połowie tego roku prywatnym ubezpieczeniem zdrowotnym było objętych już 3,5 mln Polaków. To 15-proc. wzrost rok do roku – wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń. Do tego wzrostu popularności przyczyniła się pandemia COVID-19, która dodatkowo spotęgowała obawy Polaków związane z utratą zdrowia i brakiem dostępu do opieki lekarskiej. Pakiety medyczne to dziś najpopularniejszy benefit w polskich firmach – korzysta z niego ponad 70 proc. pracowników.

Infrastruktura

70 proc. budynków mieszkalnych w Polsce jest nieefektywnych energetycznie. Ich kompleksowa renowacja może napędzić gospodarkę i stworzyć kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy

W Polsce aż 70 proc. spośród 5 mln domów jednorodzinnych nie spełnia standardów efektywności energetycznej. W rezultacie roczne koszty ogrzewania typowego domu o powierzchni 118 mkw., wyposażonego w kocioł węglowy oraz stare drzwi i okna, sięgają w tej chwili ok. 6,5 tys. zł. Po modernizacji, ociepleniu i wymianie stolarki ten koszt mógłby spaść nawet do 1,8 tys. zł rocznie – oszacowali analitycy w raporcie „Fala renowacji szansą na rozwój Polski po pandemii”. Wynika z niego także, że w Polsce powszechna termomodernizacja budynków mieszkalnych – wymuszona unijną strategią – mogłaby się stać motorem napędowym krajowej gospodarki po pandemii i stworzyć nawet kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy.