Newsy

Paulina Sykut spędzi Wielkanoc w Rzymie

2016-03-22  |  07:00

Prezenterkę czeka Wielkanoc w wyjątkowej atmosferze. Spędzi święta w Rzymie, dokąd wyjechała wraz z mężem. Jest to pierwszy pobyt gwiazdy we Włoszech.

Paulina Sykut to jedna z najbardziej zapracowanych polskich gwiazd. Obecnie jest gospodynią dwóch programów na antenie telewizji Polsat: "Must Be The Music. Tylko Muzyka" oraz "Dancing with the Stars: Taniec z gwiazdami". W czasie Wielkanocy postanowiła jednak odpocząć święta spędzi za granicą.

– Będą i rodzinne, i takie z niezwykłą atmosferą, ponieważ wyjeżdżamy z mężem do Rzymu, więc będziemy tam częściowo te święta celebrować – powiedziała Paulina Sykut agencji informacyjnej Newseria Lifestyle na kilka dni przed wylotem.

Prezenterka twierdzi, że jej wyjazd będzie miał charakter zarówno religijny, jak i turystyczny. W Wiecznym Mieście gwiazda spędzi tydzień i zapewnia, że będzie to bardzo intensywny czas.

– Będziemy dużo zwiedzać, poznawać Rzym. Nie byłam nigdy w Rzymie, więc będzie to dla mnie niezwykła wycieczka mówi Paulina Sykut.

Gwiazda już podzieliła się z fanami pierwszymi zdjęciami z wyjazdu na portalach społecznościowych.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.