Mówi: | Katarzyna Szczepaniak |
Firma: | salon Eleven Beauty |
Przedłużanie rzęs metodą 1:1 coraz tańsze. Polki decydują się na zabieg nie tylko na specjalne okazje
Spadające ceny usługi sprawiają, że coraz więcej kobiet decyduje się na przedłużanie rzęs. Zabieg jest bezbolesny i trwa maksymalnie 3 godziny.
– Metoda 1:1 polega na przyklejeniu rzęs syntetyczno-jedwabnych do naszych naturalnych rzęs, czyli do jednej rzęsy naturalnej przyklejamy jedną syntetyczno-jedwabną. Z kolei metoda 2:1 polega na przyklejeniu do jednej rzęsy naturalnej dwóch rzęs, które są z futerka norek. Są bardzo lekkie, więc możemy przykleić dwie lub trzy – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Katarzyna Szczepaniak z salonu Eleven Beauty.
Przedłużone rzęsy pasują do każdego kształtu oka, typu urody, a nawet wieku. Wszystko zależy od wyboru odpowiedniej długości i metody.
– Możemy i zagęścić, i przedłużyć rzęsy. Jeśli ktoś chce uzyskać naturalny efekt, możemy przykleić co drugą rzęsę, będzie bardziej naturalnie. Jeżeli ktoś chce podkreślić swoje oczy, wtedy możemy przykleić rzęsy dłuższe, grubsze – mówi Katarzyna Szczepaniak.
Koszt przedłużenia rzęs waha się od 150 do 600 złotych za pierwsze nałożenie. Ceny uzupełniania zaczynają się od kilkudziesięciu złotych.
– Trzymają się od 3 do 4 tygodni. One po prostu wypadają razem z naszymi rzęsami. Jak wypada jedna nasza rzęsa, to wypada też rzęsa przedłużona, więc robią się coraz rzadsze. Jeżeli używamy na przykład dwufazowych płynów do zmywania oczu, wtedy po prostu te rzęsy będą nam odpadały. 24 godziny po zabiegu nie należy ich w ogóle moczyć, nie myć ich żadnymi mleczkami, niczym tłustym, co zawiera olejki, bo one rozpuszczają klej – tłumaczy Katarzyna Szczepaniak.
Kosmetyczki zapewniają, że przedłużanie rzęs nie powoduje chorób oczu. Przeciwwskazaniami do wykonania zabiegu są natomiast: choroby nowotworowe, łysienie, zapalenie spojówek oraz zaćma. Osoby, które noszą szkła kontaktowe, mogą przedłużać rzęsy, ale powinny wyjąć je przed zabiegiem.
Czytaj także
- 2024-07-31: Sztuczna inteligencja wspiera lekarzy przy leczeniu niepłodności. Z rozwiązań polskiej firmy korzystają kliniki na całym świecie
- 2024-08-16: Rządowy program refundacji in vitro może poprawić statystyki dzietności. W Polsce spadek liczby urodzeń sukcesywnie się pogłębia
- 2022-07-14: Marek Kamiński stworzył aplikację do budowania odporności psychicznej. Narzędzie pomoże też wzmacniać kompetencje potrzebne do osiągania celów
- 2020-10-07: Ryszard Rembiszewski: W zawodzie aktora są góry i doliny. Bierze się udział w różnych projektach
- 2019-12-06: Do 2050 roku 5,8 mld ludzi będzie mieć krótkowzroczność. Przyczyną nadużywanie smartfonów i tabletów
- 2016-10-28: Schneider Electric wdraża systemy optymalizacji w Europie i Azji. Pozwoli to na znaczące usprawnienie procesów w firmie
- 2016-10-14: W terapii dysleksji niezwykle skuteczna jest metoda Warnkego. Pozwala ona zredukować deficyt funkcji poznawczych
- 2016-06-14: Nawet 20 proc. uczniów może mieć specjalne potrzeby edukacyjne. Nowoczesne metody terapeutyczne mogą poprawić ich pamięć i koncentrację
- 2016-04-21: Dochody z zagranicy trzeba wykazać w PIT. Wyjątkiem są osoby zamieszkałe poza Polską przez więcej niż pół roku
- 2016-04-22: Współcześni mężczyźni nie noszą krawatów z obowiązku, lecz po to, by pokazać swój styl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.