Mówi: | Radosław Majdan |
Funkcja: | były piłkarz |
Radosław Majdan: mężczyźni dbają o wygląd głównie, aby podobać się kobietom
Pierwszymi recenzentkami nowych perfum sygnowanych przez Radosława Majdana były kobiety. Zdaniem byłego piłkarza męskie zapachy muszą się podobać przede wszystkim kobietom, to one najczęściej kupują je bowiem dla swoich partnerów. Majdan uważa również, że mężczyźni dbają o siebie przede wszystkim dla kobiet.
W kwietniu na rynek trafiły kolejne męskie perfumy z linii Vabun, sygnowanej przez Radosława Majdana. Były piłkarz twierdzi, że inspiracje do stworzenia zapachu czerpał przede wszystkim z rozmów z ludźmi, głównie z kobietami. To panie były też pierwszymi recenzentkami perfum. Zdaniem Radosława Majdana męskie perfumy muszą się bowiem podobać także kobietom.
– Często nasze perfumy kupują panie dla swoich mężczyzn albo przychodzą faceci i mówią, że ich kobiety bardzo namawiają ich na ten zakup. Faceci większość rzeczy związanych z wyglądem robią w pewnym sensie dla kobiet – mówi Radosław Majdan agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Wśród osób, które jako pierwsze recenzowały nowy zapach z linii Vabun, była narzeczona ich twórcy, Małgorzata Rozenek. Radosław Majdan zapewnia, że bardzo często korzysta z jej rad i bazuje na jej dobrym guście.
– Vabun Sport, który jest naszym ostatnim zapachem, również się jej podoba, z czego się cieszę. Chociaż jej ulubionym zapachem, który trafił w jej gust, jest Vabun Gold – mówi Radosław Majdan.
Marka Vabun zadebiutowała na polskim rynku w 2011 roku. Obecnie obejmuje sześć produktów: trzy wody perfumowane oraz trzy żele pod prysznic, które – według Radosława Majdana – przeznaczone są przede wszystkim dla mężczyzn nowoczesnych i nietuzinkowych. Były piłkarz zapewnia, że sam używa wyłącznie perfum Vabun.
– To też chyba jest świadectwem tego, że się z tym utożsamiam i starałem się zrobić coś, co nie będzie tanią podróbką, skokiem na kasę czy pomysłem na jakiś nowy biznes. Bo nie potrzebowałem specjalnie jakichś nowych biznesów, bardziej zrobiłem to z ciekawości – mówi Radosław Majdan.
Były reprezentant Polski nie wyklucza, że w najbliższym czasie marka Vabun wzbogaci się również o perfumy damskie. Nazwa firmy oznacza złotego jastrzębia, indiański symbol świtu i odrodzenia. Radosław Majdan twierdzi, że jest to jego opiekun duchowy związany z datą jego urodzenia.
Czytaj także
- 2025-02-07: Radosław Majdan: Jestem zniesmaczony tym, ile czasu poświęciliśmy na załatwianie pozwoleń na budowę domu. Teraz zastanawiamy się, czy nie wybrać planu B
- 2025-02-17: Radosław Majdan: Nie trenujemy z Małgosią razem, nie rywalizujemy też ze sobą. Gramy w jednym teamie i budujemy siebie nawzajem
- 2025-01-21: Radosław Majdan: W ferie jedziemy z chłopcami w góry. Nie umiem jeździć na nartach i nie ciągnie mnie na stok
- 2025-01-13: Radosław Majdan: W Grecji zaginęła mi walizka. To jest kraj lekkoduchów, wszystko odkładają na jutro, a pracę traktują drugorzędnie
- 2025-01-15: Jakub Rzeźniczak: Z Radkiem Majdanem mamy dużo tematów do rozmowy. Jest świetnym współlokatorem, ale trochę ciężko się przy nim spało
- 2024-12-11: Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków
- 2025-01-08: Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
- 2024-11-28: Jedna na trzy kobiety w UE doznała w życiu przemocy. Apele o bardziej zdecydowaną walkę z tym zjawiskiem
- 2024-08-05: Polki nie inwestują z myślą o emeryturze. Problemem są zarobki niższe niż mężczyzn i obawa o stratę środków
- 2024-08-06: Justyna Szyc-Nagłowska: Mam odłożone pieniądze na czarną godzinę. Teraz muszę też myśleć o emeryturze i zabezpieczyć sobie moje życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.