Newsy

Sandra Kubicka: Dopóki nie będę miała swoich perfum, nie uważam się za gwiazdę

2020-01-24  |  06:24

Po zakończeniu programu „Taniec z gwiazdami” Sandra Kubicka nie zwalnia tempa i angażuje się w różne przedsięwzięcia. Modelka zaprojektowała już autorską kolekcję ubrań dla znanej marki. Zdradza, że jej największym marzeniem byłoby stworzenie własnej linii perfum.

Dzięki udziałowi w „Tańcu z gwiazdami” Sandra Kubicka zdobyła dużą popularność i zyskała grono wiernych fanów. Tym samym udało jej się dotrzeć aż do półfinału tanecznych zmagań. Modelka bardzo spodobała się również władzom stacji Polsat. Dlatego też została jedną z jurorek konkursu Miss Supranational 2019. Poprowadziła również galę finałową.

– Naprawdę fajnie mi się pracuje w telewizji. W Polsacie jest fajna atmosfera, więc mam nadzieję, że pójdę gdzieś dalej – mówi agencji Newseria Lifestyle Sandra Kubicka.

Kubicka próbuje swoich sił również jako projektantka. W jej pierwszej autorskiej kolekcji – „Sugarfree x Sandra Kubicka” – są eleganckie kreacje wieczorowe w wersji maxi lub mini, sukienki casualowe, a także coś dla fanek biznesowych stylizacji – dobrze skrojone damskie garnitury w modnej kolorystyce.

– Projektuję teraz i mam nadzieję, że to też pójdzie fajnie. Mam jeszcze kilka pomysłów, co bym jeszcze w życiu chciała zrobić, bo jestem jak człowiek orkiestra. Bardzo lubię być w  trakcie czegoś, nie mogę po prostu usiąść i nic nie robić, bo wtedy zaczynam się martwić, że mi coś w życiu nie wychodzi. Dlatego im więcej tych projektów mam, tym lepiej, a jak ich nie mam, to je sobie wymyślam – mówi Sandra Kubicka.

Modelka zdradza więc pomysł na kolejny projekt. W pewnym sensie będzie to spełnienie jej marzeń z dzieciństwa.

– Zawsze marzyłam o swoich perfumach, więc chciałabym jeszcze je wypuścić. Jak byłam małą dziewczynką, jak dorastałam, to pamiętam, że kupowałam perfumy Jennifer Lopez, bo była moją idolką – jak ona się ruszała, jak śpiewała, jak wyglądała. Mówiłam wówczas, że jesteś gwiazdą wtedy, kiedy masz swoje perfumy, więc dopóki nie będę miała swoich perfum, nie uważam się za gwiazdę – mówi.

W 2016 roku Sandra Kubicka znalazła się na pierwszym miejscu zestawienia 50 najseksowniejszych Polek magazynu „CKM”.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Macademian Girl: Moi fani cenią mnie za dbałość o detale. Przykładam się do swojej pracy, ale nie jest to chory perfekcjonizm

W środowisku artystycznym Macademian Girl znana jest jako niebywała perfekcjonistka. Sama blogerka tłumaczy, że w tej kwestii trzeba jednak rozgraniczyć pewne pojęcia, bo rzetelność, którą ceni sobie najbardziej, to nie to samo, co przesadny perfekcjonizm. Dlatego też stara się robić wszystko na sto procent, ale też zostawia sobie margines błędu.

Media

Natalia Nykiel: Przeszłam drogę od talent show aż do miejsca, w którym jestem obecnie. To ostatecznie publiczność decyduje o rozwoju kariery

W marcu na antenie Polsatu wystartuje nowe muzyczne talent show „The Four. Bitwa o sławę”. Program poprowadzi wokalistka, Natalia Szroeder. W roli jurorów będzie można zobaczyć: Natalię Nykiel, Igora Herbuta i Jakuba Badacha. Trenerzy przyznają, że zadanie, które mają przed sobą, nie należy do najprostszych. Zależy im, aby rady i wskazówki udzielane uczestnikom były szczere i pomocne. Dzięki temu chcą odkryć nowe talenty i przyczynić się do ich rozwoju.

Media i PR

Coraz większe wydatki na reklamę w kinach. Wpływają na to rosnąca liczba widzów i zastosowanie nowych technologii

Kino jest coraz bardziej doceniane przez marketerów, a budżety reklamowe w tym segmencie są coraz większe. W tym roku – jak wynika z prognoz Zenith – reklama kinowa urośnie o 4,6 proc., czyli powyżej średniej rynkowej. Również globalne prognozy mówią o tym, że będzie to jeden z liderów wzrostów wydatków reklamowych spośród wszystkich segmentów. – Reklama kinowa daje możliwość wykorzystania innowacyjnych technologii, formatów ScreenX czy 4DX. Pozwala też na lepszą interakcję z widzem – ocenia Justyna Krzyżanowska z New Age Media.

 

Biotechnologia

Nanomateriały zrewolucjonizują ortopedię i implantologię. Antybakteryjne powłoki atomowe zmniejszą ryzyko zakażeń podczas wszczepiania implantów

Nanotechnologia zmienia oblicze medycyny. Dzięki cienkim warstwom atomowym o działaniu antybakteryjnym mamy szansę pokonać problem lekooporności szczepów bakterii. Technologia ta pozwala ponadto opracować dużo doskonalsze implanty stomatologiczne czy protezy kończyn. W medycynie stomatologicznej nanotechnologia umożliwia także stworzenie materiałów, które wyeliminują ryzyko próchnicy