Newsy

Magdalena Modra-Krupska: Nasza córka zagra w serialu. Może pójdzie dalej w tym kierunku

2019-08-20  |  06:23

Aktorka nie wyklucza, że jej córka pójdzie w ślady rodziców, ponieważ już teraz ma bardzo duży potencjał artystyczny. Wszystko jednak będzie zależało od niej samej, od jej wyborów i chęci rozwijania określonych pasji. Wraz z mężem nie zamierzają jej niczego narzucać czy też sugerować wyboru zawodu, ale zapewniają, że w każdej decyzji będą ją wspierać. Teraz 13-letnia Mia zdobywa doświadczenia na planie „Rodzinnego interesu”.

13-letnia Mia Krupska ma już za sobą debiut na ekranie. Kilka lat temu dziewczynka zagrała małą rolę w paradokumencie „Malanowski i Partnerzy”. Teraz z kolei córka małżeńskiej pary dołączyła do obsady serialu „Rodzinny interes”.

– Staram się, żeby to potraktowała jako nowe doświadczenie, nową rzecz, która może stać się jej pasją i będzie w tym kierunku szła dalej. Na pewno nie będę jej odradzać ani też jej namawiać, że to musi zrobić. Powiem szczerze, że tak naprawdę chciałabym, żeby poszła i zrobiła to, co jej serce podpowiada, ja jej nie neguję, nie krytykuję, niech gra, niech się rozwija, niech to będzie nowe doświadczenie, nowe emocje, nowe znajomości, a czas pokaże tak naprawdę, co zrobi. Ale dajemy jej wolną rękę – mówi agencji Newseria Magdalena Modra-Krupska.

Aktorka tłumaczy, że z mężem nie naciskają na córkę i nie wymuszają podejmowania konkretnych decyzji, ale też nie zniechęcają jej, gdy chce spróbować jakiejś aktywności. Jeśli bowiem sama czegoś nie doświadczy, nie będzie umiała dokonać mądrego wyboru.

– Chciałabym, żeby moja córka była mądrą osobą i wybierała to, co naprawdę kocha, to, co lubi. Ma swoje pasje, tańczy, jeździ konno – mówi aktorka.

Magdalena Modra-Krupska zdradza też, że stara się uświadomić córce wszystkie wady i zalety zawodu aktora. Show-biznes przynosi bowiem szybką popularność, ale kryje też w sobie dużo pułapek.

– Bardzo dużo i często rozmawiamy z Mią tak na poważnie, czy ona wie, co robi, chcąc iść w tym kierunku, co rodzice, czy to jest ta droga i że trzeba uważać. Bo ja w wieku trzynastu lat nie miałam różnych propozycji, nie grałam, nie miałam takich możliwości jak ona. I powiem szczerze, że to jest taka cienka granica – mówi Magdalena Modra-Krupska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.