Mówi: | Nikodem Rozbicki |
Funkcja: | aktor |
Nikodem Rozbicki prowadzi własną firmę. Działa w branży muzycznej
Aktor rozwija własną firmę muzyczną. Zajmuje się produkowaniem teledysków oraz organizacją tras koncertowych. Skupia się na młodych, wchodzących na muzyczny rynek artystach, choć nie unika również większych gwiazd. Jesienią jego firma zorganizowała trasę dla Mary Komasy.
Muzyka to obok aktorstwa największa pasja Nikodema Rozbickiego. Miłość tę rozbudził ojciec aktora, który kilkanaście lat temu podarował mu pierwszą gitarę. Od kilku lat Nikodem Rozbicki gra w warszawskim zespole Whocares?, a od czerwca 2015 roku rozwija wraz z przyjacielem własną firmę producencko-menadżerską. Przedsiębiorstwo jest jeszcze młode, Rozbicki ma jednak bogate plany na ten rok.
– Chcemy wyprodukować kilka teledysków na bardzo dobrym poziomie i stworzyć kilka fajnych tras koncertowych ciekawych artystów wchodzących na nasz polski rynek – mówi Nikodem Rozbicki agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
W przyszłości firma Nikodema Rozbickiego ma zapewniać kompleksową opieką nad artystą – od nagrania płyty do zorganizowania jej promocji. Na razie zajmuje się przede wszystkim nagrywaniem teledysków oraz organizacją tras koncertowych. Trwają też prace przy budowie studia muzycznego, w którym artyści będą mogli nagrywać swój materiał. Podstawą działalności firmy Rozbickiego jest wspieranie początkujących artystów, choć współpracuje też z uznanymi muzykami – jesienią zorganizowała trasę dla Mary Komasy.
– Różne rzeczy robimy, ale nie ukrywam, że filtrujemy to wszystko przez jakość, bo nie dążymy w swojej działalności do tego, żeby nacierać i po prostu z tego odcinać kupony, raczej jest w tym jakiś cień misji i chęci odmiany naszego oblicza polskiej sceny muzycznej – mówi Nikodem Rozbicki.
Aktor ma wiele zastrzeżeń do jakości współczesnej polskiej sceny muzycznej. Uważa, że jest wielu utalentowanych, ciekawych artystów, których twórczość nie przedziera się jednak do mainstreamu. Rozgłośnie radiowe i telewizje pokazują bowiem niemal wyłącznie wokalistów i zespoły wykonujących muzykę popularną.
– Akceptują je ci ludzie, których jest w sumie większość, którzy nie wymagają od dźwięku. Wymagajmy od artystów, wymagajmy od muzyki, wymagajmy od filmu, wymagajmy od seriali – mówi Nikodem Rozbicki.
Muzyczna pasja nie odciąga jest Rozbickiego od aktorstwa. Od marca można go oglądać w serialu Telewizji Polsat „Powiedz TAK!”, w którym wciela się w postać Bartka, niezbyt utalentowanego basisty. W parze z Agnieszką Kaczorowską aktor walczy też o Kryształową Kulę w programie „Dancing with the Stars: Taniec z gwiazdami”.
Czytaj także
- 2025-01-16: Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę
- 2025-01-07: Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
- 2024-12-12: Sebastian Karpiel-Bułecka: Z zawodu jestem architektem, a muzyka to jest moja pasja. Nie byłem spięty, żeby za wszelką cenę zrobić wielką karierę
- 2024-10-17: Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
- 2024-08-20: Nowa dyrektywa będzie wymagać od korporacji należytej staranności w zrównoważonym rozwoju. Duży nacisk położono na prawa człowieka
- 2024-07-05: Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
- 2024-05-08: Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia
- 2024-07-10: Przedsiębiorcy oczekują przyspieszenia prac nad zmianami w składce zdrowotnej. Negatywne skutki Polskiego Ładu odczuwa wiele firm, szczególnie małych
- 2024-03-07: Polki należą do najbardziej przedsiębiorczych kobiet w UE. Jednak wciąż jest ich zbyt mało w zarządach i radach nadzorczych firm
- 2024-03-01: Krystyna Sokołowska (Miss Polonia 2022): Może po konkursie Miss World otworzą się perspektywy na pracę w telewizji. Chciałabym poprowadzić jakiś program
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.