Newsy

Spodnie z rozszerzanymi nogawkami i ubrania z frędzlami w specjalnej kolekcji Anja Rubik x Mohito

2014-11-07  |  11:50

To była najbardziej wyczekiwana modowa premiera tego roku, bo o kolekcji Anja Rubik x Mohito głośno mówiło się już od wielu miesięcy. Modelka zadbała o każdy szczegół swoich projektów i do ostatniej chwili nadzorowała przymiarki. Firmowane jej nazwiskiem ubrania są zarówno eleganckie, szykowne, jak i wyrafinowane.

Kolekcja Anji Rubik dla Mohito stanowi doskonałe odzwierciedlenie stylu, do jakiego modelka zdążyła już przyzwyczaić swoich fanów. To połączenie miejskiej nonszalancji z autorską interpretacją najświeższych trendów.

– Wiedziałem, że to, co ona będzie robiła jest spójne z jej stylem, z tym, jak ona się ubiera i rzeczywiście, były takie rzeczy, które ona nosi, podkreślające sylwetkę, odkrywające  piękne nogi. Ta kolekcja jest bardzo spójna, bardzo fajna, momentami takie trochę lata 70., które mi się bardzo podobają. Bardzo też podobały mi się te szerokie spodnie – a'la dziewczyna z Nowego Jorku – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle  Robert Kupisz, projektant mody.

Projekty Anji Rubik to propozycje dla młodych kobiet kochających modę i ceniących niebanalną miejską elegancję. Ubrania podkreślają kobiecość i zapewniają energetyczny look.

Naprawdę fajne rzeczy, bardzo basicowe. Fenomenalne są te spodnie rozszerzane, czyli  „dzwony”, bardzo fajne frędzlowe spodnie i ta frędzlowa kamizelka, swetry. To jest właśnie styl Anji, to są proste rzeczy, ale mają w sobie taką klasę i jakąś taką tajemnicę – mówi Margaret, wokalistka.

Paleta kolorystyczna linii opiera się na klasycznym zestawieniu bieli, czerni i szarości dopełnionej przez modele w kolorze khaki, beżowym oraz srebrnym.

Fajnie połączyła taki skandynawski minimalizm z paryską elegancją i klasą, i z tej kolekcji wiele rzeczy mi przypadło do gustu i wiele już mam w szafie – mówi Jessica Mercedes, blogerka modowa.

Polka ma już na swoim koncie kolekcje dla włoskich marek: Quazi i Giuseppe Zanotti.  Po raz kolejny udowodniła więc, że świetnie sprawdza się nie tylko na wybiegu, ale również w roli projektantki.

Bardzo jej gratuluję i trzymam kciuki za następne projekty, bo wiem, że ma wiele w zanadrzu – dodaje Robert Kupisz.

Kolekcja ubrań i akcesoriów Anja Rubik x Mohito pojawi się w wybranych salonach 14 listopada.  

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Dorośli nie umieją rozmawiać o dojrzewaniu ze swoimi dziećmi. Młodzi czerpią wiedzę głównie z internetu

Dojrzewanie i to, co w tym okresie dzieje się z ciałem i emocjami, to w wielu polskich domach wciąż temat tabu. Nawet jeśli rodzice i opiekunowie podejmują temat, to często się okazuje, że nie za bardzo wiedzą, jak mają o tym rozmawiać ze swoimi dziećmi. Młodzi najczęściej szukają odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości w internecie, jednak nie zawsze są to jakościowe treści, zgodne z aktualną wiedzą i pochodzące od wykwalifikowanych ekspertów. – Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie znajdą bezpieczną wiedzę na temat wszystkiego, co się dzieje w ich ciele, głowie i duszy w tak ważnym momencie w ich życiu – mówi Olga Kwiecińska, założycielka i pomysłodawczyni Cześć Ciało.

Media

Robert El Gendy: Z Klaudią Carlos jesteśmy różni charakterologicznie, ale doskonale się uzupełniamy. Jak mam słabszy dzień, to ona przejmuje kontrolę nad rozmową lub odwrotnie

Nowi gospodarze TVP2 nie mogą się nachwalić zarówno atmosfery, jaka panuje w TVP, jak i siebie nawzajem. Robert El Gendy bardzo się cieszy z tego, że może prowadzić „Pytanie na śniadanie” z Klaudią Carlos i przekonuje, że ich duet ma duży potencjał. Na wizji doskonale się dogadują i uzupełniają, a poza kamerami  mają wiele wspólnych tematów do rozmów.

Prawo

Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność

Kilkaset milionów zdjęć codziennie jest publikowanych w internecie, wśród nich wiele z udziałem dzieci. Zdjęcia i wideo zamieszczają zarówno rodzice, jak i placówki oświatowe, do których dzieci uczęszczają. Materiały te, bez względu na to, z jaką intencją są publikowane, mogą trafić w niepowołane ręce i posłużyć do ataku hejterskiego na dzieci, kradzieży ich cyfrowej tożsamości, a nawet zostać wykorzystane przez osoby o skłonnościach pedofilskich. Podkreślają to eksperci UODO i Fundacji Orange w poradniku skierowanym do osób pracujących w placówkach i organizacjach działających na rzecz dzieci.