Newsy

Grzegorz Krychowiak będzie jeździł w Paryżu nową hybrydową Toyotą RAV4. Uważa, że napęd hybrydowy to przyszłość motoryzacji

2016-09-26  |  06:40

Piłkarz podkreśla, że w samochodach ceni technologię i estetyczny design. Według niego oba te kryteria spełnia nowa Toyota RAV4 Hybrid, którą otrzymał jako ambasador marki. Piłkarzowi podoba się połączenie komfortu i bezpieczeństwa jazdy ze sportową linią nadwozia. Nowe auto spodobało się także narzeczonej sportowca, Célii Jaunat.

Grzegorz Krychowiak nawiązał współpracę z marką Toyota latem tego roku. Po przeprowadzce do Paryża, gdzie niedawno zadebiutował jako zawodnik klubu Paris Saint-Germain, otrzymał od firmy nową hybrydową Toyotę RAV4. Model ten wyposażony jest w dwa silniki elektryczne oraz jeden benzynowy o pojemności 2,5 litra. Samochód posiada 197 KM mocy, przy stosunkowo niskim zużyciu paliwa - średnio 5,1 l na 100 km.

– RAV4 jest przede wszystkim samochodem bezpiecznym, komfortowo się jeździ nim po mieście, jest to samochód pojemny, łatwo i przyjemnie się nim prowadzi – mówi Grzegorz Krychowiak agencji informacyjnej Newseria.

Jeden z czołowych zawodników polskiej reprezentacji twierdzi, że wybierając samochód, kieruje się przede wszystkim technologią, która zapewnia bezpieczną jazdę, oraz estetyczny wygląd. Toyota RAV4 Hybrid spełnia oba te kryteria. Nowością w czwartym modelu z serii RAV4 jest bowiem nie tylko napęd hybrydowy. Auto ma nieco zmienioną linię nadwozia otrzymało m.in. LED-owe oświetlenie oraz nowe wzory felg aluminiowych.

– Jest to samochód, który przede wszystkim się podoba, jest ładny, estetyczny. Mimo że jest to SUV, ma taką linię sportową – mówi Grzegorz Krychowiak.

W samochodach hybrydowych piłkarz docenia przede wszystkim połączenie dynamiki i ekonomiki jazdy. Jego zdaniem napęd hybrydowy jest technologią przyszłości, nie tylko w przemyśle samochodowym.

– Uważam, że niedługo również samoloty czy inne środki transportu będą się poruszały w ten sposób. To jest przyszłość i niedługo wszyscy będą jej używać – mówi Grzegorz Krychowiak.

Sportowiec już porusza się po Paryżu nowym samochodem. Twierdzi, że auto przypadło do gustu także jego narzeczonej, 25-letniej francuskiej modelce Célii Jaunat.

– Célii spodobał się ten samochód przede wszystkim dlatego, że jest wygodny, przestronny i przyjemnie się nim porusza po mieście – mówi Grzegorz Krychowiak.

Cena Toyoty RAV4, w zależności od modelu, waha się między 134 a 170 tys. zł.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.