Newsy

Karolina Pilarczyk: Pokazuję, że można wejść w męski sport i nie zostawiać na boku swojej kobiecości. Uwielbiam chodzić w sukienkach, chętnie zakładam szpilki i noszę biżuterię

2021-06-29  |  06:16

Zdaniem Karoliny Pilarczyk to, że kobiety pracują w typowo męskich zawodach, nie stoi w sprzeczności z tym, żeby eksponowały swoją kobiecość. Choć na co dzień ona sama doskonale czuje się w samochodzie wyścigowym i drifting jest jej ogromną pasją, to poza torem nie stroni od stylizacji podkreślających walory swojej sylwetki. W jej garderobie jest więc sporo sukienek, szpilek i biżuterii.

Ogromnym sukcesem Karoliny Pilarczyk jest to, że hermetycznie zamknięty świat sportów samochodowych otworzył swe podwoje przed zdeterminowaną kobietą. Królowa driftingu przełamała wiele stereotypów i udowodniła, że można mieć męską pasję, a jednocześnie dbać o siebie, by wyglądać kobieco.

– My kobiety, będąc w motosporcie, informatyce i w różnych innych dziedzinach uchodzących za typowe domeny męskie, absolutnie nie powinnyśmy pozostawiać swojej kobiecości z boku. Powinnyśmy się nią cieszyć i ją podkreślać. I ja to robię. Nigdy nie chciałam wtopić się w tłum i udawać, że jestem kolejnym mężczyzną, wręcz przeciwnie. Chciałam się wyróżnić i pokazać, że my jako kobiety też możemy wejść w taki sport i z powodzeniem rywalizować, bo też wielokrotnie staję na podium w najwyższych klasach. A jednocześnie kocham być kobietą, uwielbiam chodzić w sukienkach, uwielbiam szpilki, biżuterię. To jest coś fenomenalnego, cudownie być kobietą – mówi agencji Newseria Lifestyle Karolina Pilarczyk.

Drifterka przyznaje, że jej garderoba obfituje w kobiece stroje. Jeśli tylko może, to sportowy kombinezon zamienia na gustowną sukienkę. A stylizację uzupełnia szpilkami i odpowiednią biżuterią. Jej zdaniem dobrze dobrane ozdoby doskonale podkreślają osobowość kobiety, która je nosi, stają się częścią jej stylu i charakteru.

– W zależności od naszego nastroju, tego, czym się zajmujemy, co robimy w danym momencie, jak się czujemy, to po prostu dobieramy do siebie ubrania i dodatki. Biżuteria zdecydowanie potrafi nadać charakter i podkreślić go. Ja osobiście kocham biżuterię, bardzo często pokazuję swoje upodobania, swoje pasje. Kocham zwierzęta, kocham psy, szczególnie amstaffy, ratuję je, działam w schroniskach, więc bardzo często u mnie na szyi można zobaczyć głowy amstaffów albo wręcz całe ich sylwetki lub też elementy motoryzacyjne. Poprzez biżuterię chcę nie tylko dodać charakteru swojej stylizacji, ale chcę też pokazać, co kocham, co jest moją pasją i mieć to przy sobie – mówi Karolina Pilarczyk.

Ostatnio drifterka uczestniczyła w evencie z okazji 10-lecia firmy Mokobelle. Marka ta tworzy biżuterię zgodną z najnowszymi trendami mody i dostosowaną do potrzeb współczesnych kobiet.

– Ta biżuteria jest różnorodna. Podkreśla niesamowite cechy kobiet. Tutaj i delikatna kobieta znajdzie coś dla siebie, i mocna, pewna siebie. Biżuteria Mokobelle jest taką biżuterią, która nadaje charakter i może zupełnie zmienić osobę i jej stylizację. Ta sama stylizacja z różną biżuterią nadaje się do różnych miejsc, więc za to ją kocham – mówi.

 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.