Newsy

Mariusz Fyrstenberg: Lubię luksusowe samochody

2013-12-04  |  07:00

Mariusz Fyrstenberg, polski tenisista przyznaje, że jest wygodnym człowiekiem i lubi komfort. Gwiazda tenisa od lat pasjonuje się drogimi samochodami, ale dodaje, że wśród kolegów akurat w tym temacie nie jest osamotniony.

Dużo zawodników zarabia duże pieniądze i codziennie widzę, jakimi autami jeżdżą więc siłą rzeczy interesuję się – opowiada w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle. – Muszę powiedzieć, że cała reprezentacja w tenisie interesuje się autami, rozmawiamy o tym w szatni.

Mariusz Fyrstenberg zdradza, że obecnie będzie jeździł Toyotą Rav 4.

Nie jest to moja pierwsza Toyota w życiu, więc tak się przywiązałem, że chyba już tak na zawsze zostanie. Ja jestem bardzo wygodnym człowiekiem, więc lubię jak jest komfortowo. W Rav 4 szczególnie podoba mi się ta biała nitka, która idzie wzdłuż deski rozdzielczej.

Gwiazda tenisa wyznaje, że nie kusi go łamanie przepisów, nawet kiedy jeździ takim autem.

Czasami może na światłach jak każdy. Jestem wygodnym kierowcą bez szaleństw – podkreśla Mariusz Fyrstenberg.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.