Newsy

Gwiazdy zachęcaja do obchodów Dnia Niepodległości

2013-11-10  |  08:00
Gwiazdy promują Dzień Niepodległości. Grażyna Wolszczak, Daniel Olbrychski, Mateusz Damięcki i Emilian Kamiński przyłączyli się do ogólnopolskiej akcji społecznej „Mamy Niepodległą!”. To projekt Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku pod Warszawą.

Gwiazdy wystąpiły w specjalnym spocie. Opowiadają w nim czym jest dla nich niepodległość.

– Dla mnie jest to otwarte na świat lotnisko, które daje mi swobodę decydowania o tym, gdzie będę chciał polecieć. Z jakim miejscem będę chciał związać swoją przyszłość. Czy będę chciał wrócić z powrotem tu do mojego kraju, w którym się urodziłem, czy być może nie będę odczuwał takiej potrzeby –  powiedział Mateusz Damięcki w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Natomiast Grażyna Wolszczak, przy okazji obchodów Dnia Niepodległości, zwraca uwagę na istotę słowa wolność.

.– Wolność jest najważniejszym słowem tutaj. Może bardzo patetycznym, ale takim podstawowym, bez którego nie można sobie wyobrazić życia –  powiedziała aktorka.

Organizatorzy akcji przygotowali dziś dla wszystkich Polaków niespodziankę. Pocztówki z hasłem „Mamy Niepodległą” można wysłać przy okazji odwiedzin Sejmu RP w ramach dnia otwartego, a także z kilkudziesięciu innych miejsc i miejscowości. Ich adresy można znaleźć na stronie : www.muzeumpilsudski.pl.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.