Mówi: | Gabriela Stec |
Funkcja: | właścicielka wypożyczalni kostiumów teatralnych Aladyn |
Tłumy w wypożyczalniach strojów na Halloween
– Przebieramy się już we wszystko, łącznie z wampirami, duchami i czarownicami. Teraz jest moda na lalki Monster High. Przychodzą po nie dziewczynki, które chcą być wampirkami Monster High. Natomiast dorośli bawią się i w strojach postacie z bajek, i na strasznie. Można się przebrać też za pirata, księdza czy kardynała – wymienia Gabriela Stec, właścicielka wypożyczalni kostiumów teatralnych "Aladyn" w Warszawie, w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Wybór strojów jest ogromny i zależy też od zasobności portfela. Przebrania dla dzieci można wypożyczyć za około 40-50 zł. Dorośli na halloweenowe kostiumy muszą wydać już nieco więcej.
– Takie stroje jak barokowych wampirów, jak z ‘Wywiadu z wampirem’, jak Banderas, to są stroje droższe i kosztują około 120 złotych. Natomiast w kostium ducha czy kościotrupa można się już przebrać za 70 złotych – wylicza Gabriela Stec.
O zbliżającym się Halloween przypominają nie tylko tłumy w wypożyczalniach strojów, ale też dynie i mroczne ozdoby sprzedawane w sklepach. Dla fanów tego dnia kluby muzyczne i dyskoteki szykują natomiast sporo atrakcji - m.in. zabawy z konkursami i specjalnie dobraną muzyką.
Czytaj także
- 2023-10-27: Wokalistki zespołu Tulia: W dzieciństwie świętowałyśmy Halloween, strasząc sąsiadów i zbierając od nich cukierki. Dziś stawiamy przede wszystkim na dekoracje z dyni
- 2022-09-26: Co 10. współdzielony samochód ma napęd elektryczny. Pełne przejście na elektromobilność będzie dużym wyzwaniem dla firm carsharingowych
- 2022-07-22: Doda: Byłam zakupoholiczką i wydawałam mnóstwo pieniędzy na ciuchy. W końcu zrozumiałam, że te szmaty nie są nic warte i tylko stymulują próżność
- 2021-06-16: Dorota Goldpoint przygotowała stroje dla solistów opery „Don Giovanni”. „Czuję się wyróżniona i jestem podekscytowana, że mogłam być częścią tej historii”
- 2020-08-10: Druk 3D zmienia oblicze branży rozrywkowej. Na polskich urządzeniach powstają m.in. kostiumy na potrzeby gry Cyberpunk 2077
- 2020-02-03: Rewolucja w miejskiej mobilności. Jedna aplikacja pozwoli zamówić taksówkę, kupić bilet autobusowy czy wynająć samochód na minuty
- 2019-12-11: Liczba chętnych do zdawania na prawo jazdy najniższa od lat. Ludzie coraz chętniej przesiadają się do komunikacji zbiorowej
- 2019-10-02: Rośnie popularność carsharingu. Wypożyczalnie aut na minuty pojawiają się też w mniejszych miastach
- 2018-06-21: Rośnie popularność wypożyczalni aut na minuty. BP uruchamia takie wypożyczalnie na swoich stacjach
- 2018-06-01: Margaret: Dżinsy i biała koszulka to nie ja. Lubię innowacyjne podejście do mody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.