Newsy

Tłumy w wypożyczalniach strojów na Halloween

2013-10-29  |  06:00
Do Halloween zostało zaledwie kilka dni. Wypożyczalnie strojów przeżywają oblężenie. Niektóre z nich wydłużyły w tym tygodniu godziny pracy. O przebraniu na tę wyjątkową okazję warto pomyśleć nieco wcześniej, bo 31 października wybór będzie już niewielki.

Przebieramy się już we wszystko, łącznie z wampirami, duchami i czarownicami. Teraz jest moda na lalki Monster High. Przychodzą po nie dziewczynki, które chcą być wampirkami Monster High. Natomiast dorośli bawią się i w strojach postacie z bajek, i na strasznie. Można się przebrać też za pirata, księdza czy kardynała – wymienia Gabriela Stec, właścicielka wypożyczalni kostiumów teatralnych "Aladyn" w Warszawie, w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Wybór strojów jest ogromny i zależy też od zasobności portfela. Przebrania dla dzieci można wypożyczyć za około 40-50 zł. Dorośli na halloweenowe kostiumy muszą wydać już nieco więcej.

Takie stroje jak barokowych wampirów, jak z ‘Wywiadu z wampirem’, jak Banderas, to są stroje droższe i kosztują około 120 złotych. Natomiast w kostium ducha czy kościotrupa można się już przebrać za 70 złotych wylicza Gabriela Stec.

O zbliżającym się Halloween przypominają nie tylko tłumy w wypożyczalniach strojów, ale też dynie i mroczne ozdoby sprzedawane w sklepach. Dla fanów tego dnia kluby muzyczne i dyskoteki szykują natomiast sporo atrakcji - m.in. zabawy z konkursami i specjalnie dobraną muzyką.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.