Newsy

Stylistka fryzur Aneta Klinger: gwiazdy nie lubią, kiedy zamyka się dla nich salon

2014-07-31  |  07:00

Stylistka fryzur Aneta Klinger przyznaje, że lubi pracować z gwiazdami ze względu na ich swobodny styl bycia, otwartość na eksperymenty i ciekawe pomysły na stylizacje. Do ulubionych klientek Klinger należą wokalistka Iwona Węgrowska oraz modelka Natalia Siwiec.

Mam wrażenie, że gwiazdy uwielbiają miejsca publiczne. Nie lubią, kiedy dla nich zamyka się salon. Lubią czuć jakieś otoczenie wokół siebie. Lubią przebywać w towarzystwie ludzi. Z celebrytami czy piosenkarzami światowego formatu bywa różnie  woda za zimna, za ciepła – mówi Aneta Klinger, właścicielka salonu fryzjerskiego Royal Hair, agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Iwona Węgrowska właśnie Anecie Klinger zawdzięcza swój nowy wizerunek. Stylistka zdołała przekonać ją do całkowitej zmiany fryzury: ścięcia długich czarnych włosów i rozjaśnienia ich.

–  Cudownie pracuje się z Iwoną Węgrowską, ma swoje zdanie. Natomiast, jeżeli trzyma się ją twardą ręką, poddaje się wizji swojego stylisty – mówi Aneta Klinger.

Aneta Klinger dba również o włosy Natalii Siwiec. Przyznaje, że znana modelka jest wyjątkowo sympatyczną osobą i lubianą przez ekipę salonu klientką.

Przychodząc do nas, wzbudza wśród ludzi bardzo pozytywne uczucia. Wszyscy piszczą, proszą o autografy, widząc, że to Natalia Siwiec, każdy jest zachwycony, że jest gdzieś obok. Ludzie bardzo pozytywnie na nią reagują. Zawsze jest uśmiechnięta, nawet, jakby miała dać tysięczny autograf, robi to – mówi Aneta Klinger.

Stylistka przyznaje, że współpraca ze znanymi osobami daje dużo satysfakcji. Gwiazdy lubią zmiany i nie boją się eksperymentów oraz odważnych, oryginalnych stylizacji, co pozwala fryzjerom wykazać się kreatywnością. Znane osoby to także klienci, którzy mają sprecyzowane, choć często trudne do realizacji oczekiwania.

 – Przychodzą wtedy zazwyczaj z masą asystentów, z jakimiś współpracownikami. Każdy ma swoją wizję, swój styl, swój pomysł. Przynoszą szale ciągnące się po ziemi, aby wpleść je we włosy. Pokazują greckie upięcia, których nie ma możliwości zrobić, nie wplatając po prostu jakichś włosów do środka – opowiada stylistka fryzur.

Aneta Klinger jest fryzjerką z międzynarodowym doświadczeniem. Ma 11-letni staż zawodowy.

Więcej na temat
Uroda Skórę i włosy po lecie mogą zregenerować preparaty z olejkiem arganowym Wszystkie newsy
2014-07-28 | 06:40

Skórę i włosy po lecie mogą zregenerować preparaty z olejkiem arganowym

Woda morska, wiatr i słońce mogą mieć bardzo niekorzystny wpływ na skórę. W wakacyjnej kosmetyczce nie powinno więc zabraknąć produktów, które zabezpieczą
Gwiazdy Iwona Węgrowska zmienia wizerunek. Woli dżinsy od obcisłych sukienek
2014-07-16 | 07:30

Iwona Węgrowska zmienia wizerunek. Woli dżinsy od obcisłych sukienek

Iwona Węgrowska zamienia skąpe i seksowne kreacje na ubrania w sportowym stylu. Wokalistka przyznaje, że teraz najlepiej czuje się nie w obcisłych sukienkach
Gwiazdy Natalia Siwiec: dostaję tyle ciepłych słów od fanów, że nie starcza mi czasu, by na nie odpisać
2014-07-15 | 07:00

Natalia Siwiec: dostaję tyle ciepłych słów od fanów, że nie starcza mi czasu, by na nie odpisać

Natalia Siwiec ma grupę oddanych fanów. Miss Euro 2012 stara się odpowiadać na wszystkie wiadomości e-mail od swoich wielbicieli, nawet jeżeli zabiera jej to wiele czasu. Najwięcej listów

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.