Mówi: | Viola Piekut |
Funkcja: | projektantka mody |
Stylizowane na lata 50, krótkie suknie odsłaniające nogi będą hitem nadchodzącego sezonu ślubnego
W tym sezonie furorę robią ultrakobiece, krótkie sukienki stylizowane na lata 50 ubiegłego stulecia. To klasyka w nowym wydaniu. Zakrywają ramiona, a eksponują nogi.
– Jest dużo lekkości i przyjęła się taka długość w kolanko, a w poprzedniej mieliśmy bardzo zaznaczoną długość 3/4. Długie suknie nadal są i zawsze chyba będą. Nie wychodzą z mody, bo każda z nas marzy, by wyglądać jak księżniczka – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Viola Piekut, projektantka mody.
Projektanci wyznaczają trendy ślubne, projektując suknie ślubne klasyczne, ale także dla odważnych. Panny młode, które chcą być nieco bardziej oryginalne, na pewno zwrócą uwagę na kreacje z asymetrycznymi dekoltem, gustowną pelerynką czy baskinką z ręcznie tkanej koronki. Podstawa to materiał najwyższej jakości.
– Staram się bardzo, aby kobieta czuła się lekko, zwiewnie, delikatnie, a zarazem wyglądała bardzo efektownie. Bardzo modne są muśliny, oczywiście organtyny jedwabne, bo dodały tej lekkości – podkreśla Viola Piekut.
Suknia powinna także gwarantować komfort, dlatego projektanci dużą wagę przykładają do detali.
– Moje piękne gwiazdy i modelki zaznaczały, że cudownie jest mieć kieszenie na błyszczyk. Staram się w każdej sukni, nawet w tej, w której się niby nie da, by ta mała kieszonka była – tłumaczy Viola Piekut.
Po raz kolejny potwierdza się teza, że do ślubu niekoniecznie trzeba iść w bieli. W tym sezonie modne są suknie w kolorze szampana, pudrowego różu bądź w wersji ombre.
Czytaj także
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2024-09-13: Monika Miller: Zastanawiam się, czy chcę ślubu tradycyjnego, czy na przykład na plaży w Macedonii. Myślę też, czy zaprosić gości i czy chcę rodzinę
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
- 2024-08-28: Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści
- 2024-08-20: Tomasz Jacyków: W każdej grupie społecznej są osoby bardzo dobrze ubrane, relatywnie przeciętnie i tragicznie. Wiele osób ubiera się niestosownie do okazji
- 2024-06-06: Handel w sieci nie zwalnia mimo zawirowań w gospodarce. Coraz większą rolę odgrywa w nim sztuczna inteligencja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.