Newsy

Anna Oberc: zdarzają się spektakle, w których nie jestem w stanie grać, bo trzęsę się ze śmiechu

2017-10-13  |  06:42

Aktorka przyznaje, że podczas spektakli nie raz dochodzi do niespodziewanych sytuacji, czasem spontanicznych, czasem nieco sprowokowanych przez innych aktorów, i wtedy łatwo wybuchnąć śmiechem, którego nijak nie da się powstrzymać. Bywa też, że „zgotowanie” kogoś na scenie to wyzwanie, a jednocześnie satysfakcja dla kolegów grających w tym samym przedstawieniu. Ją samą do łez ubawił na przykład Piotr Gąsowski.

 

– Niekiedy zdarza się sytuacja czy spektakl, w którym nie jestem w stanie grać, bo trzęsę się ze śmiechu. Bardzo trudno jest się potem zebrać z powrotem. Na szczęście gram w komediowym repertuarze w większości, więc widzowie to kochają, gdy aktorzy się gotują, sama sobie wybaczam, ale przepraszam, jeśli czasem za bardzo – mówi agencji Newseria Anna Oberc, aktorka.

Aktorka pamięta wiele takich sytuacji, gdy ona sama bądź ktoś inny został rozśmieszony do granic możliwości. Jak podkreśla, w repertuarze komediowym czy w spektaklach improwizowanych można jeszcze z tego wyjść z twarzą, gorzej jeśli sztuka ma wydźwięk dramatyczny.

– Na scenie najbardziej zgotował mnie Piotrek Gąsowski, kiedy odpadły mu wąsy w trakcie sceny i robił mi głupie miny tyłem do widzów – myślałam, że umrę, myślałam, że nie zagram. Gram z fantastycznymi aktorami, z olbrzymim poczuciem humoru i bardzo łatwo przychodzi im zgotowanie mnie – przyznaje Anna Oberc.

Anna Oberc i Piotr Gąsowski na jednej scenie spotkali się m.in. w spektaklu Teatru Capitol pt. „Lunch o północy” w reż. Jakuba Przebindowskiego oraz w przedstawieniu „Sceny dla dorosłych, czyli sztuka kochania" w reż. Krzysztofa Jasińskiego.

Anna Oberc jest absolwentką PWST w Krakowie. Do tej pory związana była m.in. z krakowskim Teatrem Ludowym oraz z warszawskimi scenami: Teatrem Bajka, Studio Buffo, Och-Teatrem, Teatrem Stu  i Teatrem Kwadrat. Obecnie aktorka gra w spektaklu „Jak się kochają w niższych sferach” w Teatrze Kamienica. Anna Oberc ma też na swoim koncie role w popularnych serialach, m.in. w „Singielce”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.