Newsy

Katarzyna Cichopek dołącza do obsady sztuki „MAYDAY 2”. Najbliższy spektakl w sobotę w Łodzi

2017-06-09  |  06:42

Spektakle w reżyserii Grzegorza Reszki z gościnnym udziałem Katarzyny Cichopek odbędą się w Łodzi (10 czerwca) i we Wrocławiu (25 czerwca). Aktorka podkreśla, że „MAYDAY 2” to jedna z najlepszych współczesnych komedii – łączy w sobie mistrzowski scenariusz, niewiarygodne zwroty akcji i dużą dawkę najlepszego humoru, dlatego ona sama nie kryje satysfakcji z tego, że może dołączyć do obsady tej sztuki.

Akurat to jest moment, kiedy zbliżamy się do końca sezonu, ale mogę zdradzić, że w tę sobotę zagram w sztuce, która miała już swoją premierę, natomiast to będzie moja wewnętrzna premiera, w spektaklu „MAYDAY 2” w Łodzi. Serdecznie zapraszam na ten spektakl, bardzo wesoły, bardzo śmieszny i w doborowym towarzystwie – mówi agencji Newseria Katarzyna Cichopek, aktorka.

Spektakl „Mayday 2” to wielobarwna historia sympatycznego taksówkarza, który zaplanował sobie dwa ciepłe domy z pięknymi żonami. Szczęśliwie udaje mu się prowadzić podwójną grę do momentu, kiedy jego dorastające dzieci dowiadują się o sobie w internecie. Ciekawość oraz dziwne zbiegi okoliczności szybko powodują, że młodzież chce się ze sobą spotkać, w wyniku czego główny bohater traci równowagę.

Od 2000 roku Katarzyna Cichopek wciela się w rolę Kingi Zduńskiej w serialu „M jak miłość”.  W tym sezonie można ją było również oglądać w serialach „Ojciec Mateusz” i „Na sygnale”.

– Na antenie Nowa TV leci też mój program „Nowa Ja”, o metamorfozach kobiet, który mam ogromną przyjemność poprowadzić – mówi Katarzyna Cichopek.

Aktorka przyznaje, że lubi wyzwania i chętnie przyjmuje takie propozycje pracy, które łączą jej zainteresowania i w ten sposób może się rozwijać.

– Wydaje mi się, że wszystkie te rzeczy są pochodne. Psychologia, którą ukończyłam, pomaga mi w nawiązywaniu kontaktu z innymi ludźmi. Doświadczenie przed kamerą w serialu sprawiło, że jestem odważniejsza przed kamerą. Także właściwie łącze wszystko i po prostu pracuje – podkreśla Katarzyna Cichopek.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.