Newsy

Naga sesja Ewy Kasprzyk zniknęła z Teatru Kwadrat. Zwolnienia aktorki jednak nie będzie

2013-10-10  |  11:50
Choć nie można już oglądać odważnych zdjęć Ewy Kasprzyk w Teatrze Kwadrat, to dyrektor teatru zapewnia, że aktorka nie straci pracy.  – Niech się wstydzą ci, którzy te plotki rozpowszechniają  – komentuje Andrzej Nejman, dyrektor Teatru Kwadrat

Ewa Kasprzyk wzięła udział w nagiej sesji zdjęciowej, która została opublikowana w jej książce pt. „Mił.ość". Zmysłowa sesja dojrzałej aktorki odbiła się echem w polskich mediach. Część dziennikarzy podejrzewała nawet, że Kasprzyk może stracić pracę w Teatrze Kwadrat. W prasie pojawiły się informacje, że aktorka naraziła się dyrektorowi teatru, Andrzejowi Nejmanowi. On sam dementuje te plotki.

 – Absolutnie to jest nieprawda, bo szczerze mówiąc zawsze uważałem, że tego typu sesje są fajne. Wytykanie aktorce wieku, w którym robi sobie odważne zdjęcia jest naprawdę nie na miejscu. Niech się wstydzą Ci, którzy te plotki rozpowszechniają bo to jest żałosne – zaprzecza w ostrych słowach.

Z drugiej strony, jak zauważa Nejman, wszelkie plotki dotyczące sesji zdjęciowej Ewy Kasprzyk mogą przysłużyć się sprzedaży jej książki lub zachęcić ich odbiorców do przyjścia na sztukę, w której gra.

Jeżeli ci ludzie tymi plotkami się żywią a potem przychodzą do teatru albo kupują książki to niech tak będzie – dodaje Andrzej Nejman. 

Ewę Kasprzyk w Teatrze Kwadrat można oglądać w spektaklach „To tylko sztuka", „Klub Cmentarny", „Berek, czyli upiór w moherze" oraz „Ślub doskonały".

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.