Newsy

Tomasz Ciachorowski: Z roku na rok mężczyźni coraz odważniej podchodzą do stroju. Wybierają coraz więcej kolorów i deseni

2018-05-21  |  06:02

Aktor chwali postępy Polaków w podejściu do mody. Jego zdaniem na szczególne podkreślenie zasługuje fakt, że również mężczyźni coraz bardziej orientują się w bieżących trendach i próbują komponować gustowne zestawienia, dzięki czemu mogą się wyróżnić z bezbarwnego tłumu. Aktor przyznaje, że on sam też lubi bawić się modą, a w jego szafie już zagościły modne w tym sezonie grochy.

– Obserwując polską ulicę, zauważam, że Polacy ubierają się naprawdę coraz lepiej – szczególnie bardzo duży progres widzę u mężczyzn. Co prawda obserwuję głównie stołeczną, warszawską ulicę, ale widać, że z roku na rok mężczyźni coraz odważniej podchodzą do stroju – mówi agencji Newseria Tomasz Ciachorowski, aktor.

Zdaniem Ciachorowskiego dżentelmen powinien przede wszystkim postawić na dobre buty, gdyż to kluczowy element w całej stylizacji. Dużą rolę odgrywa też dobrze skrojona marynarka – dopasowana do sylwetki, uszyta z materiału dobrej jakości i w modnym deseniu.

– Mężczyźni wybierają coraz więcej kolorów, to już nie jest tylko bezpieczny granat albo szarość, lecz także desenie, np. grochy, które mam na sobie, które są nietypowe i niedawno kojarzyły się wyłącznie z kobietami. Teraz także mężczyźni coraz chętniej sięgają po tego rodzaju wzory. Chyba inspirujemy się też modą z zachodu, te trendy do nas przychodzą i coraz bardziej się upowszechniają – mówi Tomasz Ciachrowski.

Ciachorowski podkreśla, że najbardziej razi go to, kiedy mężczyźni noszą ubrania w niedopasowanych rozmiarach. Często jest to wynikiem tego, że wyciągają z szafy garnitury sprzed lat – w fasonie, który już dawno wyszedł z mody. Przyduże marynarki, za długie nogawki spodni i mankiety nie dość, że nie dodają elegancji, to jeszcze całkowicie psują wizerunek.

Czytaj także

Kalendarium

Gwiazdy

Blanka Lipińska: Uwielbiam słodycze i to jest mój największy problem życiowy. Gdybym ich nie lubiła, tobym pewnie była połowę chudsza

Pisarka przyznaje, że ma wielką słabość do słodyczy. Dlatego czasami, żeby nie dokładać organizmowi zbyt wielu dodatkowych kalorii, przygotowuje ich wersje fit przy użyciu zamienników cukru. Zdradza też, że ostatnio, by pozbyć się zbędnych kilogramów, stawia na intensywne ćwiczenia w kombinezonie z elektrostymulacją.

Gwiazdy

Katarzyna Dziurska: Po zaręczynach czujemy z Emilianem, że jeszcze bardziej się kochamy. Jesteśmy non stop ze sobą i nie mamy siebie dosyć

Trenerzy Katarzyna Dziurska i Emilian Gankowski wspominają, że kiedy spotkali się za pierwszym razem, zupełnie między nimi nie zaiskrzyło. Nie przypuszczali nawet, że po kilku latach połączy ich tak gorące uczucie. Po nagraniach do programu „Dance, dance, dance” para wyjechała do Pragi i tam kulturysta oświadczył się swojej wybrance. Obydwoje podkreślają, że to magiczne wydarzenie jeszcze bardziej umocniło ich miłość. 

Farmacja

Pacjenci onkologiczni mogą być leczeni szybciej i skuteczniej. Walka z nowotworami wymaga jednak zmiany podejścia

Medycyna potrzebuje przejścia z systemu opartego na płatności za usługę na system płatności za wartość tej usługi dla pacjenta – podkreślają eksperci. Wdrożenie modelu value based healthcare umożliwi m.in. dalszy postęp w walce z nowotworami. Pacjenci nie będą musieli stać w długich kolejkach, tylko będą leczeni szybciej i skuteczniej, również dzięki terapiom personalizowanym. W tym zakresie dużą rolę do odegrania mają nowe technologie oraz współpraca szpitali, lekarzy i firm technologicznych. Przykładem takiej współpracy może być podpisanie listu intencyjnego między firmą Philips a warszawskim Centrum Onkologii Instytutem im. Marii Skłodowskiej-Curie.

Handel

Polacy stawiają na gotowe dania. Sięga po nie 85 proc. konsumentów, a rynek jest wart ponad 1 mld zł

Coraz szybsze tempo życia przekłada się na szybki rozwój rynku dań gotowych. Według Kantar Millward Brown po dania instant w kubeczkach sięga niemal 85 proc. Polaków, a cały rynek jest wart ponad 1 mld zł i rośnie w tempie blisko 7-proc. rocznie. Polacy coraz chętniej włączają do menu także te smaki, które poznają w trakcie podróży, stąd rosnący udział dań orientalnych, np. kuchni azjatyckiej. Producenci dostosowują swoją ofertę także do potrzeb wegan i wegetarian.