Newsy

E. Wierzbicka (organizatorka Miss World Poland): to mit, że kandydatki na miss odżywiają się tylko sałatą i powietrzem

2015-10-09  |  07:00
Mówi:Elżbieta Wierzbicka
Funkcja:organizatorka konkursu Miss World Poland
  • MP4
  • Ambasadorka zdrowego odżywiania to idealna rola dla miss – uważa Elżbieta Wierzbicka. Organizatorka Miss World Poland twierdzi, że żadna z kandydatek do korony nie stosuje restrykcyjnej diety ani głodówki. Tajemnicą ich idealnych ciał są aktywność fizyczna i zdrowe nawyki żywieniowe. Wierzbicka uważa, że kandydatki do tytułu i jego zdobywczynie powinny promować te prozdrowotne zachowania wśród Polek.  

    Według powszechnej opinii kandydatki do tytułu miss, podobnie jak modelki, stosują restrykcyjne diety eliminacyjne, prowadzące często do poważnych zaburzeń odżywiania. Elżbieta Wierzbicka zapewnia jednak, że tajemnica doskonałego wyglądu królowych piękności nie tkwi w głodzeniu organizmu. Kluczem jest przestrzeganie zasad zdrowego odżywiania.

    – One normalnie jedzą, nie jest prawdą to, że odżywiają się tylko sałatą czy powietrzem, czy że piją tylko wodę. One są takie jak każda inna młoda dziewczyna –  mówi Elżbieta Wierzbicka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Kandydatki do korony muszą mieć szczupłe, ale jędrne ciało. Dieta nie wystarczy, aby osiągnąć ten efekt. Konieczna jest także odpowiednia dawka aktywności fizycznej. Dziewczyny ćwiczą więc intensywnie na siłowni lub zajęciach fitness, a także uprawiają sporty. Pierwsza laureatka konkursu Miss World Poland, Marta Pałucka, od 6 roku życia jeździ konno i startuje w zawodach jeździeckich.

    – Kandydatki na miss muszą się zdrowo odżywiać, bo one też bardzo ćwiczą dużo. Przygotowują układy choreograficzne i one po prostu muszą się dobrze odżywiać, zdrowo, ale muszą też dbać o figurę, co oznacza, że nie mogą jeść zbyt dużo ciężkich potraw mówi Elżbieta Wierzbicka.

    Zdaniem organizatorki konkursu Miss World Poland bycie ambasadorką zdrowego stylu życia to idealna rola dla każdej miss. Aktualnie panująca królowa piękności powinna promować dobre nawyki żywieniowe i aktywność fizyczną.

    W momencie wygranej ta dziewczyna staje się osobą publiczną. Jest obserwowana przez media, dużo osób śledzi to, co robi, jak potem idzie na wybory światowe. Wydaje mi się też dobrym przykładem do naśladowania –  mówi Elżbieta Wierzbicka.

    Ambasadorką zdrowego stylu życia może stać się Marta Pałucka. 21-letnia Miss World Poland lubi dobrą kuchnię, interesuje się też tematyką zdrowego odżywiania. W ostatni weekend z pozostałymi kandydatkami do tytułu wzięła udział w warsztatach zdrowego odżywiania organizowanych przez Philipiak Milano.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Transport

    Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

    W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

    Handel

    Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

    Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.