Mówi: | Elżbieta Wierzbicka |
Funkcja: | organizatorka konkursu Miss World Poland |
E. Wierzbicka (organizatorka Miss World Poland): to mit, że kandydatki na miss odżywiają się tylko sałatą i powietrzem
Ambasadorka zdrowego odżywiania to idealna rola dla miss – uważa Elżbieta Wierzbicka. Organizatorka Miss World Poland twierdzi, że żadna z kandydatek do korony nie stosuje restrykcyjnej diety ani głodówki. Tajemnicą ich idealnych ciał są aktywność fizyczna i zdrowe nawyki żywieniowe. Wierzbicka uważa, że kandydatki do tytułu i jego zdobywczynie powinny promować te prozdrowotne zachowania wśród Polek.
Według powszechnej opinii kandydatki do tytułu miss, podobnie jak modelki, stosują restrykcyjne diety eliminacyjne, prowadzące często do poważnych zaburzeń odżywiania. Elżbieta Wierzbicka zapewnia jednak, że tajemnica doskonałego wyglądu królowych piękności nie tkwi w głodzeniu organizmu. Kluczem jest przestrzeganie zasad zdrowego odżywiania.
– One normalnie jedzą, nie jest prawdą to, że odżywiają się tylko sałatą czy powietrzem, czy że piją tylko wodę. One są takie jak każda inna młoda dziewczyna – mówi Elżbieta Wierzbicka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Kandydatki do korony muszą mieć szczupłe, ale jędrne ciało. Dieta nie wystarczy, aby osiągnąć ten efekt. Konieczna jest także odpowiednia dawka aktywności fizycznej. Dziewczyny ćwiczą więc intensywnie na siłowni lub zajęciach fitness, a także uprawiają sporty. Pierwsza laureatka konkursu Miss World Poland, Marta Pałucka, od 6 roku życia jeździ konno i startuje w zawodach jeździeckich.
– Kandydatki na miss muszą się zdrowo odżywiać, bo one też bardzo ćwiczą dużo. Przygotowują układy choreograficzne i one po prostu muszą się dobrze odżywiać, zdrowo, ale muszą też dbać o figurę, co oznacza, że nie mogą jeść zbyt dużo ciężkich potraw – mówi Elżbieta Wierzbicka.
Zdaniem organizatorki konkursu Miss World Poland bycie ambasadorką zdrowego stylu życia to idealna rola dla każdej miss. Aktualnie panująca królowa piękności powinna promować dobre nawyki żywieniowe i aktywność fizyczną.
– W momencie wygranej ta dziewczyna staje się osobą publiczną. Jest obserwowana przez media, dużo osób śledzi to, co robi, jak potem idzie na wybory światowe. Wydaje mi się też dobrym przykładem do naśladowania – mówi Elżbieta Wierzbicka.
Ambasadorką zdrowego stylu życia może stać się Marta Pałucka. 21-letnia Miss World Poland lubi dobrą kuchnię, interesuje się też tematyką zdrowego odżywiania. W ostatni weekend z pozostałymi kandydatkami do tytułu wzięła udział w warsztatach zdrowego odżywiania organizowanych przez Philipiak Milano.
Czytaj także
- 2025-02-06: OECD chwali Polskę za sprawne przejście przez kryzysy. Rekomenduje też rewizję podatków i wydatków budżetowych
- 2024-12-19: Polska centralna przyciąga coraz więcej inwestycji. W Łodzi powstaje nowe centrum dystrybucyjne dla Della
- 2024-12-18: Inżynierowie z Warszawy pracują nad innowacjami dla całej Grupy Orange. Ich specjalności to AI i cyberbezpieczeństwo
- 2024-12-03: Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
- 2024-11-05: Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
- 2024-10-17: Mała liczba punktów ładowania spowalnia rozwój elektromobilności. Powodem długi czas oczekiwania na przyłącza prądowe
- 2024-09-10: Rośnie ryzyko wzrostu skali bezdomności wśród uchodźców z Ukrainy. W najtrudniejszej sytuacji są osoby z niepełnosprawnościami czy Romowie
- 2024-08-26: Mateusz Gessler: Jako „Halo tu Polsat” nie mamy konkurencji, jesteśmy najlepsi. U nas są najlepsze pary prowadzących i mamy najlepszych kucharzy
- 2024-08-07: Maja Klajda (Miss Polonia 2024): W konkursie chodzi nie tylko o piękno zewnętrzne, ale też o możliwość udziału w projektach charytatywnych. Wiem, że mogę wiele osiągnąć
- 2024-11-13: Maja Klajda (Miss Polonia 2024): Obecność w Zespole Pieśni i Tańca Lublin obudziła we mnie poczucie polskości, patriotyzmu i folkloru
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.