Newsy

Edyta Herbuś: ciało jest piękne wtedy, kiedy jest mu przyjemnie i kiedy o nie dbamy

2017-07-05  |  06:55

Gwiazda jest przeciwniczką narzucania sobie przesadnych ograniczeń. Dba o figurę, ale nie katuje się restrykcyjnymi dietami. Jej zdaniem o kobiecym pięknie decyduje przede wszystkim życie z pasją i pozytywne podejście do świata w połączeniu ze zdrowym stylem odżywiania.

Dla Edyty Herbuś ciało to od wielu lat narzędzie pracy, musi więc utrzymywać je w dobrej formie. Gwiazda twierdzi jednak, że w zachowanie pięknego wyglądu nie wkłada nadmiernej pracy. Jej zdaniem kluczem do sukcesu jest równowaga między zdrowym stylem życia opartym na aktywności fizycznej, w jej przypadku tańcu i jodze, a zdrową dietą i pozytywnym nastawieniem do świata.

Aktywne życie z pasją, radością, słońcem, serdecznością do świata i ludzi, to wpływa na dobry wygląd. Kiedy dodamy to tego zdrową dietę, wtedy już wszystko się zgadza – mówi tancerka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda przyznaje, że dba o utrzymanie odpowiedniej wagi, nie katuje się jednak żadnymi restrykcyjnymi dietami. Jej zdaniem permanentne poczucie głodu spowodowane zbyt małą podażą energii, nie wpływa pozytywnie na sylwetkę. Aktorka twierdzi, że przesada nigdy nie jest dobra, zarówno w ograniczaniu spożywanych produktów, jak i ich nadmiernym zjadaniu.

Uważam, że ciało jest piękne wtedy, kiedy jest mu przyjemnie i kiedy o nie dbamy. Można znaleźć bardziej przyjemne formy aktywnego spędzania czasu gdzie spalamy kalorie, a nie narzucamy sobie zbyt duże ograniczenia – mówi Edyta Herbuś.

Aktorka stara się ograniczać ilość wysoko przetworzonej żywności, białej mąki i cukru w codziennej diecie. Dba natomiast o to, by w jadłospisie znalazło się dużo warzyw i kasz.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.