Newsy

Gwiazdy pokochały naturalny makijaż. Lubią wyglądać świeżo i dziewczęco

2016-03-11  |  06:55
Mówi:Zosia Ślotała, stylistka

Katarzyna Zielińska, aktorka

Kamila Szczawińska, modelka

Natalia Klimas, aktorka

Paulina Krupińska, modelka, Miss Polonia 2012

  • MP4
  • Naturalność i dziewczęca świeżość na taki look stawiają gwiazdy. Osiągają go dzięki makijażowi typu nude oraz modelowaniu twarzy poprzez rozświetlenie. Gwiazdy mają swoje ulubione kosmetyki. Katarzyna Zielińska zawsze ma w torebce szminkę w mocnym odcieniu, Paulina Krupińska i Natalia Klimas nie wyobrażają sobie natomiast wyjścia z domu bez tuszu do rzęs.

    Wiosenne trendy makijażowe zdominuje naturalny makijaż nude  wynika z ósmej edycji Sephora Trend Report 2016. Subtelnie podkreśla urodę i zapewnia świeży, promienny i młody wygląd. Do jego wykonania stosuje się podkłady delikatnie rozświetlające i odbijający światło oraz cienie do powiek w neutralnych odcieniach, np. jasnego beżu, brązu, brzoskwini lub szampana. Taki naturalny look pokochały polskie gwiazdy. Zofia Ślotała jest jego zwolenniczką już od dłuższego czasu, gdy jeszcze nie był obowiązującym trendem.

    Staram się mocno nie malować. Raz, żeby nie obciążać skóry, a dwa, że najzwyczajniej nie mam na to czasu, dlatego rzęsy, brwi, podkład, lekko podkreślone policzki i to wszystko. No dobrze, jeszcze szminka – mówi stylistka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    – Lubię, jak w makijażu jest pewna nonszalancja, jak to nie wygląda, jakbyśmy spędziły dwie godziny przed lustrem, tylko tak musnęłyśmy, podkręciłyśmy rzęsy i już właściwie wyszłyśmy z domu dodaje Natalia Klimas.

    Wiosną należy zapomnieć o tradycyjnym konturowaniu, zamiast tego warto stosować strobing, czyli modelowanie poprzez rozświetlanie. Ta nowa metoda makijażu zapewnia tak pożądany w nadchodzącym sezonie efekt dziewczęcej świeżości i lekko wilgotnej, naturalnej cery. Kamila Szczawińska stosuje go już od dawna, podoba jej się bowiem skóra nawilżona i rozświetlona. Gwiazda jest też zwolenniczką minimalizmu w makijażu.

    – Zawsze dbam o to, by brwi były uczesane, rzęsy podkreślone maskarą, kości policzkowe i mocna szminka. Jak muszę się umalować, a mam mało czasu, to wtedy stawiam właśnie na mocną szminkę i ładne rzęsy, oczy takie, żeby był porządek i to dobrze wygląda mówi Kamila Szczawińska.

    Naturalny look ceni także Paulina Krupińska. Gwiazda nie przepada za nadmierną ilością koloru w makijażu. Twierdzi, że szczególnie trudno jest przekonać ją do kolorowych ust. Zdecydowanie preferuje szminki i błyszczyki w neutralnych odcieniach.

    – Niektóre marki wprowadzają co sezon kolory bardzo intensywne, czy to fuksja, czy bardzo krwista czerwień, jeszcze się do tego nie przekonałam, ale mam nadzieję, że z biegiem lat bardziej będę szaleć z makijażem – mówi Paulina Krupińska.

    Ulubionym kosmetykiem modelki jest tusz do rzęs. Twierdzi, że może się pokazać publicznie bez nałożonego podkładu lub cieni do powiek, bez wytuszowania rzęs nie wychodzi jednak z domu. Jej zdaniem podkreślone oczy najlepiej wydobywają urodę kobiety, dlatego tusz do rzęs traktuje jako swój kosmetyczny must have. Podobnego zdania jest Natalia Klimas.

    – Jako młoda mama narzekam na brak czasu, ale ten tusz do rzęs zawsze staram się nałożyć, bo to naprawdę zajmuje parę sekund, a oko jest podkreślone i wtedy jest zdecydowanie większe i lepiej się wygląda mówi Paulina Krupińska.

    – Lubię dobry tusz do rzęs, który zagęszcza rzęsy i jest bardzo czarny. To po prostu niesamowicie robi każdej kobiecie dodaje Natalia Klimas.

    Katarzyna Zielińska nie wyobraża sobie natomiast makijażu bez szminki. Ten kosmetyk, obok kremu nawilżającego, zawsze ma przy sobie w torebce. W tym sezonie gwiazda zamierza wypróbować nowość, jaką są pomadki winylowe, zapewniające połysk bardziej intensywny niż błyszczyki. Aktorka lubi też szminki w ciemnych i mocnych kolorach.

    – Mocne usta bardzo lubię w teatrze, a że często jest to już taki czas, że po teatrze mogę się z kimś umówić, wyjść na miasto, więc zawsze w torebce towarzyszy mi szminka w mocnym kolorze, czerwień bądź piękny róż mówi Katarzyna Zielińska.

    Trendy makijażowe, które będą obowiązywały w nadchodzącym sezonie wiosenno-letnim, gwiazdy poznawały podczas kolejnej edycji Sephora Trend Report. Impreza ta, tradycyjnie już, odbyła się w warszawskim centrum handlowym Arkadia.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

    Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

    Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

    Prawo

    400 gmin w Polsce nie ma na swoim terenie apteki i sytuacja co roku się pogarsza. Samorządowcy apelują o zmiany w prawie

    W ciągu ostatnich kilku lat, od wejścia w życie przepisów Apteka dla Aptekarza, zamknięto ponad 2,2 tys. aptek w Polsce, a około 400 gmin nie posiada na swoim terenie apteki. Trzech na pięciu Polaków, aby kupić leki, musi się udać po nie do innej miejscowości. Sygnatariusze listu otwartego do minister zdrowia przygotowanego przez Koalicję „Na pomoc niesamodzielnym” apelują o zmianę priorytetów w legislacji dotyczącej rynku aptek. Wzywają też do podjęcia systemowych działań przeciwdziałających wykluczeniu zdrowotnemu ze względu na miejsce zamieszkania.

    Podróże

    Piotr Zelt: Na Święta Wielkanocne zamierzam wyjechać na narty w Alpy. Jak mam czas, to pracuję jako instruktor narciarski

    Tak samo jak w ubiegłym roku, tym razem aktor również planuje wykorzystać świąteczną przerwę w pracy na wyjazd na narty. Od biesiadowania z rodziną przy suto zastawionym wielkanocnym stole woli bowiem szusowanie na alpejskich stokach.

    Konsument

    Cykl życia smartfona jest coraz dłuższy. Mimo to większość Polaków chciałaby go wymieniać maksymalnie co dwa lata

    Cykl życia smartfonów w Polsce wyraźnie się wydłuża. Już 35 proc. Polaków używa swoich smartfonów ponad dwa lata – wynika z badania Smart Barometr opracowanego przez IQS dla bolttech. Jednocześnie jednak duża liczba osób chciałaby wymieniać smartfony częściej, nawet co roku. Dlatego kierunkiem rozwoju rynku mogą być elastyczne modele użytkowania, takie jak najem.