Mówi: | Katarzyna Zielińska |
Funkcja: | aktorka |
Katarzyna Zielińska: Zawsze mam w torebce szminkę i rozświetlacz. W tym sezonie postawię na makijaż w stylu Baby Doll
Aktorka jest zwolenniczką minimalizmu w makijażu. Nie stroni też od pokazywania się w sieci w naturalnej wersji. Podoba jej się bowiem skóra nawilżona i rozświetlona. Jej ulubionym kosmetykiem jest pomadka w kolorze czerwonym, a jeśli chodzi o nowe trendy to do gustu przypadł jej make’up w stylu Baby Doll.
Monochromatyczny makijaż z różem w głównej roli, retro efekt pop–doll eyes z rzęsami w stylu lat 60., a także awangardowa, graficzna kreska na linii rzęs i złamania powieki to najważniejsze trendy makijażowe, które będą obowiązywały w nadchodzącym sezonie wiosenno-letnim. Styliści marki Sephora największy nacisk kładą teraz na podkreślenia oka.
– Baby Doll to bardzo ładny trend, taki najbardziej naturalny. Chyba mi najbliższy. Poza tym, kreska – nie wiem, czy w moim przypadku awangardowa, ale kreskę potrafię robić. Generalnie bliskie mi są rozświetlacze – rozświetlona, wcale nie bardzo zmatowiona skóra, czyli naturalność – mówi agencji Newseria Katarzyna Zielińska.
Zdaniem aktorki, bardzo dobrym rozwiązaniem na wiosnę jest strobing, czyli modelowanie poprzez rozświetlanie. Ta metoda makijażu zapewnia bardzo pożądany w tym sezonie efekt dziewczęcej świeżości i lekko wilgotnej, naturalnej cery. Zielińska docenia zalety kosmetyków kolorowych, jednak sama nie przesadza z ich używaniem.
– Zawsze towarzyszy mi jakaś pomadka, podkład może niekoniecznie codziennie używam, nie mam czasu, ale w teatrze – podkład, liner, rozświetlacz, szminka i tusz, nawet bez cieni. Nie kombinuję, nie za bardzo potrafię, więc nie próbuję – mówi Katarzyna Zielińska.
Aktorka podkreśla, że kolory szminek dobiera stosownie do okazji, a styliści w tym sezonie stawiają na mat, winyl i na mocny pigment, który utrzymuje się na ustach przez wiele godzin.
– Na co dzień bardziej lubię takie nude, niewidoczne, natomiast na wieczorne wyjście z mężem jakiś kolor. Ja jestem wierna klasykom, czerwieniom, purpura też bardzo dobry kolor. W tym roku jak widzę, co będzie się działo wiosną, muszę znaleźć czas na inne kolory, zobaczymy jak z tym będzie – mówi Katarzyna Zielińska.
Trendy makijażowe na nadchodzący sezon zostały zaprezentowane podczas tegorocznej edycji Sephora Trend Report. Wśród gwiazd, które pojawiły się na prezentacji tegorocznych trendów była m.in. Katarzyna Zielińska, Weronika Rosati i Maja Sablewska.
Czytaj także
- 2025-01-24: Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
- 2024-11-08: Katarzyna Ankudowicz: Jestem zdruzgotana i przerażona, że Donald Trump został prezydentem. On przecież się chwali, że Putin to jego najlepszy kumpel
- 2024-11-20: Katarzyna Ankudowicz: Jestem z przemocowego domu. Dużo kosztowało mnie, żeby wyjść z tego i zacząć funkcjonować bez piętna bycia totalnie gorszą
- 2024-12-10: Katarzyna Ankudowicz: Jak ludzie odbiorą moje rolki, to jest ich sprawa. Muszę stawić czoło krytyce
- 2024-10-18: Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
- 2024-11-05: Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
- 2024-11-13: Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
- 2024-08-30: Katarzyna Cichopek: Mamy z Maciejem tyle zajętości związanych z produkcjami Polsatu, że musieliśmy zrobić sobie przerwę od naszego podcastu
- 2024-09-16: Katarzyna Cichopek: Wróciłam do Polsatu jak do domu, gdzie wszystkich doskonale znam. Te 14 lat mojej nieobecności minęło jak 5 minut
- 2024-09-04: Katarzyna Cichopek: Jestem bardzo empatyczną osobą i chłonę emocje innych jak gąbka. Bardzo przeżywam historie bohaterów mojego programu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.