Mówi: | Marcelina Zawadzka |
Funkcja: | Miss Polonia 2011 |
Marcelina Zawadzka: dopiero po nałożeniu tuszu do rzęs czuję, że jestem ubrana
Modelka nie wychodzi z domu bez pomalowanych rzęs. Tusz to jedyny kosmetyk do makijażu, bez którego nie może się obyć. Gdy występuje przed kamerą, stosuje dodatkowo matujący puder do twarzy oraz cienie do powiek. Miss 2011 ma też sprawdzony trik makijażowy, który pozwala ukryć zmęczenie – jasny cień do powiek aplikuje także pod okiem.
Marcelina Zawadzka nie należy do kobiet, które długo przygotowują się do wyjścia z domu. Na co dzień wystarcza jej nawet 5 minut, by uczesać się i zrobić makijaż. Modelka używa niewielu kosmetyków do makijażu – nie może się obejść jedynie bez tuszu do rzęs.
– Nawet bez podkładu wyjdę, oczywiście też bez pomadki i pudru sypkiego, który noszę najczęściej w torebce. Dopiero, kiedy pomaluję rzęsy tuszem, czuje, że jestem ubrana – mówi Marcelina Zawadzka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Nieco więcej czasu Miss Polonia 2011 poświęca swojemu wyglądowi przed oficjalnymi imprezami. Wtedy przygotowanie zajmuje jej około godziny. Potrafi sama się uczesać i umalować, dlatego rzadko korzysta z pomocy ekspertów. Przed ważnym wyjściem wcześniej planuje, co na siebie włoży i do kreacji dobiera odpowiedni makijaż.
– Włosy myję wcześniej, często zostawiam je proste, ale nie używam często nawet prostownicy. Bywa, jak dzisiaj, że nakręcam włosy na termoloki, ale tak czeszę się również na nieoficjalne wyjścia – mówi Marcelina Zawadzka.
Bardzo często modelka nie ma czasu, by przed wieczorną imprezą wrócić do domu i się przebrać. Dlatego już rano przygotowuje niezbędne ubrania oraz kosmetyki i zabiera je ze sobą. Zdarza się, że przebiera się na parkingu, by zaoszczędzić czas.
– Nie mam tak, że celebruję ten moment pół dnia, aby się przygotować do wyjścia. Oczywiście, że są czasami takie imprezy, kiedy trzeba się przygotować i zajmuje to więcej czasu, ale zazwyczaj naprawdę trwa to krótko – mówi Marcelina Zawadzka.
Modelka jest miłośniczką wielofunkcyjnych kosmetyków do makijażu, np. produktów, którymi można umalować usta, policzki i powieki. Na co dzień lubi lekko świecącą się skórę, na występy przed kamerą preferuje jednak zmatowioną skórę. Używa do tego celu sypkiego, transparentnego pudru. Marcelina Zawadzka ma też własne, sprawdzone triki makijażowe.
– Bardzo jasny, napigmentowany cień możemy nałożyć także pod okiem, bo on ukrywa nasze zmęczenie. Zwykły matujący puder jest jednolity, a to miejsce fajnie jeszcze jest rozjaśnić, jeśli człowiek jest zmęczony – mówi Marcelina Zawadzka.
Do makijażu modelka stara się używać niemal wyłącznie kosmetyków hipoalergicznych. Zamiłowanie modelki do takich kosmetyków zauważyła polska marka Bell. Marcelina Zawadzka została ambasadorką najnowszej linii do makijażu HYPOAllergenic Bell, stworzonych dla kobiet o wrażliwej, skłonnej do podrażnień skórze. W skład linii wchodzi 60 produktów, które pozwalają wykonać pełny makijaż na różne okazje.
Czytaj także
- 2024-11-19: Qczaj: Nie lubię oglądać horrorów. Ich negatywna energia powoduje u mnie rozedrganie
- 2024-09-18: Część kosmetyków może być groźna dla kobiet w ciąży. Zwiększają ryzyko nadciśnienia
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
- 2024-06-27: Unijne przepisy przyspieszają zieloną transformację branży kosmetycznej. Zielony Ład może zmniejszyć konkurencyjność europejskich producentów
- 2024-02-01: Marcelina Zawadzka: Zwierzęta hodowlane jak krowy czy konie są mądrzejsze od zwierząt domowych. Świat jest dla nich dość brutalny, ale ja ograniczyłam jedzenie mięsa
- 2024-01-26: Marcelina Zawadzka: Dzięki „Farmie” przekonałam się, jak ciężko pracują rolnicy każdego dnia. Uprawa roli i hodowla zwierząt kosztuje ich wiele czasu i energii
- 2024-01-19: Marcelina Zawadzka: Bardzo tęsknię za moją babcią i często ją wspominam. Zawsze bardzo we mnie wierzyła
- 2023-07-13: Izabela Trojanowska: Kiedyś studiowałam w Gdyni i było mi tam tak dobrze, że nie chciałam wyjeżdżać. Teraz myślę o tym, by znów pomieszkiwać nad morzem
- 2023-02-24: Mariola Bojarska-Ferenc: Wybierajmy z mody to, co pasuje do naszej sylwetki. Nie hołdujmy bezmyślnie trendom i nie traktujmy ubrań jak jednorazówek na zakupy
- 2022-09-20: Anna Korcz: Nie ukrywam, że jestem trochę próżna. W moim zawodzie lubimy się mizdrzyć i błyszczeć
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.