Newsy

Nowoczesne kosmetyki łączą odmładzanie z detoksykacją komórek skóry

2015-04-08  |  06:20

Aktualizacja 10.04.15

Kosmetyki nowej generacji to rewolucja wśród produktów odmładzających. Mają one dwukierunkowe działanie: detoksykują komórki skóry i dostarczają im składniki aktywne o działaniu regenerującym i odmładzającym. Sprawiają, że skóra staje się bardziej jędrna i sprężysta, a zmarszczki zostają zredukowane.

Procesy starzenia się skóry rozpoczynają się już w drugim dniu życia człowieka. Ich efekty zaczynają być jednak widoczne dopiero ok. 30. urodzin. Pojawiają się wówczas pierwsze zmarszczki mimiczne, skóra staje się bardziej sucha, zmniejsza się zawartość kolagenu w komórkach naskórka. Procesy starzenia przyspiesza zanieczyszczenie środowiska oraz współczesny styl życia, który powoduje, że organizm jest narażony na wiele czynników. Negatywnie na stan skóry wpływają głównie złe nawyki żywieniowe, stres, brak ruchu, wszelkiego rodzaju używki oraz nadużywanie leków. Większość kobiet nie bierze tego jednak pod uwagę, wybierając kosmetyki do codziennej pielęgnacji.

– Myślimy, że wybierając najlepsze receptury wystarczająco dbamy o zdrowie i piękno naszej skóry. Natomiast nasze komórki są atakowane przez toksyny, które wypełniają komórki i uniemożliwiają prawidłową absorpcję składników aktywnych, przez co komórka nie funkcjonuje prawidłowo. Dochodzi do zaburzeń w wytwarzaniu energii i całym życiu komórki, a w konsekwencji do jej całkowitej degeneracji i komórka umiera. W momencie, kiedy to się dzieje, nasza skóra po prostu się starzeje – mówi Diana Wasilewska, senior brand manager Yoskine, w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Z tego względu należy bardzo starannie dobierać kosmetyki do codziennej pielęgnacji.  Na rynku pojawiły się już kosmetyki zapobiegające starzeniu się skóry poprzez detoksykację komórek. Pobudzają one naturalne oczyszczanie komórek, stymulują procesy autofagocytozy, czyli trawienia obumarłych lub uszkodzonych struktur komórek i pozyskiwania energii ze zbędnych elementów a także przywracają równowagę energetyczną komórek. Umożliwia to lepsze przyswajanie składników aktywnych, a tym samym lepsze działanie odmładzające kremów.

Jest to innowacyjna technologia IN-YO, co po japońsku znaczy yin i yang. Jest to działanie na dwóch poziomach: IN'DETOKS i YO'ACTIVE. IN'DETOKS jest to oczyszczanie komórek z toksyn poprzez pobudzanie ich samoistnego oczyszczania z toksyn. To też jest taki recykling toksyn w celu pobierania energii do wydłużenia życia komórki. Natomiast technologia YO'ACTIVE to dostarczanie składników aktywnych, które działają odmładzająco, regenerująco lub odżywczo w zależności od potrzeb skóry. Kosmetyki z technologią IN-YO to innowacyjne połączenie detoksykacji komórkowej z odmładzaniem – mówi Diana Wasilewska.

Kosmetyki te zwiększają jędrność i sprężystość skóry oraz pomagają zachować harmonię i równowagę w skórze. Przeznaczone są dla kobiet już od 40. roku życia, w zależności od potrzeb zawierają różne składniki aktywne m.in. kompleksy ceramidowe wzmacniające barierę lipidową naskórka i wygładzający zmarszczki, kompleks retinolowo-prokolagenowy pobudzający tworzenie włókien podporowych skóry, i kompleks wykorzystujący ekstrakt z drzewa afrykańskiego, który  nadaje efekt aksamitnej i matowej cery.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.