Newsy

Patricia Kazadi zawsze stawiała na mocne oko. W tym sezonie spodobały jej się wyraziste usta

2016-10-12  |  06:54

Tej jesieni Patricia Kazadi po raz pierwszy podkreślać będzie usta. Wokalistce spodobały się modne w tym sezonie wyraziste, ciemne pomadki w odcieniach bordo, czerwieni, a nawet zieleni. Gwiazda polubiła również color corecting, czyli metodę makijażu polegającą na wyrównywaniu kolorytu skóry za pomocą korektorów i baz.

Patricia Kazadi uwielbia eksperymentować ze swoim wizerunkiem. Chętnie zaskakuje fanów zmianami koloru włosów i fryzur, nie stroni od peruk i oryginalnych nakryć głowy. Lubi też mocny makijaż, w którym jeszcze do niedawna konsekwentnie akcentowała wyłącznie oczy.

– Zawsze stawiałam na mocne oko, smoky eyes i jasne usta, ewentualnie trochę różu, czerwieni, ale nigdy nic takiego bardziej awangardowego – mówi Patricia Kazadi.

W nadchodzącym sezonie gwiazda postanowiła jednak nieco zmienić przyzwyczajenia. Zachwyciła się niezwykle modnym trendem makijażowym, jakim są śmiałe, ciemne usta. Na tegoroczną jesień i zimę wizażyści proponują pomadki w wyrazistych odcieniach bordo, czerwonego wina, intensywnej czerwieni, śliwki oraz fuksji. Najlepiej o półmatowym wykończeniu.

– Spróbowałam i podoba mi się. Czuję się młodo, jakoś tak wesoło dzięki temu, zdecydowanie będę z tego korzystać – mówi Patricia Kazadi.

Podstawą makijażu dla wokalistki jest jednak przede wszystkim zadbana, świeża cera. Spośród tegorocznych trendów jej uwagę zwrócił więc color corecting, polegający na umiejętnym używaniu korektorów i baz w celu wyrównania koloryty skóry. Gwiazda chętnie używa też rozświetlaczy, które nadają skórze młody, nawilżony i promienny wygląd.

– Glowsticki to jest coś, co zdecydowanie polecam oraz color corecting, czyli zadbanie o to, żeby dobrać fajne korektory pod oczy, inny korektor w strefie T, żeby ta skórka wyglądała świeżo i tak jak na okładkach magazynów – mówi Patricia Kazadi.

Nowe trendy w makijażu gwiazda poznała podczas kolejnej edycji Sephora Trend Report, która odbyła się na początku października. W czasie trzydniowej imprezy w warszawskim centrum handlowym Arkadia wszystkie panie mogły się poddać darmowym makijażom, stylizacjom paznokci i fryzur, aby dowiedzieć się, jakie kosmetyczne nowości będą dla nich najbardziej odpowiednie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.