Newsy

Patricia Kazadi zawsze stawiała na mocne oko. W tym sezonie spodobały jej się wyraziste usta

2016-10-12  |  06:54

Tej jesieni Patricia Kazadi po raz pierwszy podkreślać będzie usta. Wokalistce spodobały się modne w tym sezonie wyraziste, ciemne pomadki w odcieniach bordo, czerwieni, a nawet zieleni. Gwiazda polubiła również color corecting, czyli metodę makijażu polegającą na wyrównywaniu kolorytu skóry za pomocą korektorów i baz.

Patricia Kazadi uwielbia eksperymentować ze swoim wizerunkiem. Chętnie zaskakuje fanów zmianami koloru włosów i fryzur, nie stroni od peruk i oryginalnych nakryć głowy. Lubi też mocny makijaż, w którym jeszcze do niedawna konsekwentnie akcentowała wyłącznie oczy.

– Zawsze stawiałam na mocne oko, smoky eyes i jasne usta, ewentualnie trochę różu, czerwieni, ale nigdy nic takiego bardziej awangardowego – mówi Patricia Kazadi.

W nadchodzącym sezonie gwiazda postanowiła jednak nieco zmienić przyzwyczajenia. Zachwyciła się niezwykle modnym trendem makijażowym, jakim są śmiałe, ciemne usta. Na tegoroczną jesień i zimę wizażyści proponują pomadki w wyrazistych odcieniach bordo, czerwonego wina, intensywnej czerwieni, śliwki oraz fuksji. Najlepiej o półmatowym wykończeniu.

– Spróbowałam i podoba mi się. Czuję się młodo, jakoś tak wesoło dzięki temu, zdecydowanie będę z tego korzystać – mówi Patricia Kazadi.

Podstawą makijażu dla wokalistki jest jednak przede wszystkim zadbana, świeża cera. Spośród tegorocznych trendów jej uwagę zwrócił więc color corecting, polegający na umiejętnym używaniu korektorów i baz w celu wyrównania koloryty skóry. Gwiazda chętnie używa też rozświetlaczy, które nadają skórze młody, nawilżony i promienny wygląd.

– Glowsticki to jest coś, co zdecydowanie polecam oraz color corecting, czyli zadbanie o to, żeby dobrać fajne korektory pod oczy, inny korektor w strefie T, żeby ta skórka wyglądała świeżo i tak jak na okładkach magazynów – mówi Patricia Kazadi.

Nowe trendy w makijażu gwiazda poznała podczas kolejnej edycji Sephora Trend Report, która odbyła się na początku października. W czasie trzydniowej imprezy w warszawskim centrum handlowym Arkadia wszystkie panie mogły się poddać darmowym makijażom, stylizacjom paznokci i fryzur, aby dowiedzieć się, jakie kosmetyczne nowości będą dla nich najbardziej odpowiednie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.