Mówi: | Anna Galińska |
Funkcja: | make-up artist |
Firma: | Sephora |
Pomarańczowe usta najważniejszym trendem w wiosennym makijażu
Oranże na ustach, złoto i beże na powiekach oraz piękna, zdrowa cera – to najważniejsze trendy w makijażu na wiosnę i lato 2014. W delikatnym make-upie twarzy wyróżniać ma się jeden mocny akcent – mocny kolor na ustach lub wyraźnie podkreślone oczy. Królować będzie kolor pomarańczowy.
Makijaże modelek na pokazach największych projektantów mody wskazują wyraźny kierunek – minimalizm, ale z jednym mocnym akcentem. Fankom mocnego makijażu oka spodobają się intensywne kreski w kolorze indygo u Marca Jacobsa. Natomiast panie, które wolą podkreślać usta, powinny zaopatrzyć się w najmodniejszą w tym sezonie oranżową pomadkę, dzięki której uzyskają wygląd jak z pokazu Donny Karan lub Galliano.
– W trendach na rok 2014 znajdą coś dla siebie i fanki mocnego oka, i osoby, które lubią mocno podkreślać usta, ale także osoby, które lubią bardzo delikatny makijaż – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anna Galińska, makijażystka z sieci sklepów Sephora.
Najważniejszym trendem tego sezonu będzie pomarańczowa, matowa pomadka. Trzeba jednak pamiętać, że oranż to trudny kolor do stosowania w szmince, ponieważ często podkreśla niedoskonałości kolorystyczne zębów.
– Pamiętamy, że odcień pomarańczowy niekorzystnie wygląda przy żółtych zębach. Poza tą kwestią, absolutnie każdy może spróbować oranżu na ustach – tłumaczy Anna Galińska.
Intensywny i niecodzienny kolor pomadki należy zrównoważyć spokojnym i delikatnym makijażem twarzy i oczu. Zadbana cera, muśnięta bronzerem oraz delikatne przydymione oko w odcieniach złota i beżu to idealne tło dla pomarańczowych ust.
Te panie, których nie przekonują oranżowe pomadki lub nie czują się dobrze w takich kolorach, mogą postawić na wiosenną klasykę. Pastelowe cienie oraz makijaż typu „no make-up” są ponadczasowe i nigdy nie wychodzą z mody.
Czytaj także
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-01-23: Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów
- 2025-01-24: Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.