Mówi: | Radosław Majdan |
Funkcja: | były piłkarz |
Radosław Majdan: mężczyźni dbają o wygląd głównie, aby podobać się kobietom
Pierwszymi recenzentkami nowych perfum sygnowanych przez Radosława Majdana były kobiety. Zdaniem byłego piłkarza męskie zapachy muszą się podobać przede wszystkim kobietom, to one najczęściej kupują je bowiem dla swoich partnerów. Majdan uważa również, że mężczyźni dbają o siebie przede wszystkim dla kobiet.
W kwietniu na rynek trafiły kolejne męskie perfumy z linii Vabun, sygnowanej przez Radosława Majdana. Były piłkarz twierdzi, że inspiracje do stworzenia zapachu czerpał przede wszystkim z rozmów z ludźmi, głównie z kobietami. To panie były też pierwszymi recenzentkami perfum. Zdaniem Radosława Majdana męskie perfumy muszą się bowiem podobać także kobietom.
– Często nasze perfumy kupują panie dla swoich mężczyzn albo przychodzą faceci i mówią, że ich kobiety bardzo namawiają ich na ten zakup. Faceci większość rzeczy związanych z wyglądem robią w pewnym sensie dla kobiet – mówi Radosław Majdan agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Wśród osób, które jako pierwsze recenzowały nowy zapach z linii Vabun, była narzeczona ich twórcy, Małgorzata Rozenek. Radosław Majdan zapewnia, że bardzo często korzysta z jej rad i bazuje na jej dobrym guście.
– Vabun Sport, który jest naszym ostatnim zapachem, również się jej podoba, z czego się cieszę. Chociaż jej ulubionym zapachem, który trafił w jej gust, jest Vabun Gold – mówi Radosław Majdan.
Marka Vabun zadebiutowała na polskim rynku w 2011 roku. Obecnie obejmuje sześć produktów: trzy wody perfumowane oraz trzy żele pod prysznic, które – według Radosława Majdana – przeznaczone są przede wszystkim dla mężczyzn nowoczesnych i nietuzinkowych. Były piłkarz zapewnia, że sam używa wyłącznie perfum Vabun.
– To też chyba jest świadectwem tego, że się z tym utożsamiam i starałem się zrobić coś, co nie będzie tanią podróbką, skokiem na kasę czy pomysłem na jakiś nowy biznes. Bo nie potrzebowałem specjalnie jakichś nowych biznesów, bardziej zrobiłem to z ciekawości – mówi Radosław Majdan.
Były reprezentant Polski nie wyklucza, że w najbliższym czasie marka Vabun wzbogaci się również o perfumy damskie. Nazwa firmy oznacza złotego jastrzębia, indiański symbol świtu i odrodzenia. Radosław Majdan twierdzi, że jest to jego opiekun duchowy związany z datą jego urodzenia.
Czytaj także
- 2024-12-11: Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków
- 2024-11-28: Jedna na trzy kobiety w UE doznała w życiu przemocy. Apele o bardziej zdecydowaną walkę z tym zjawiskiem
- 2024-08-05: Polki nie inwestują z myślą o emeryturze. Problemem są zarobki niższe niż mężczyzn i obawa o stratę środków
- 2024-08-06: Justyna Szyc-Nagłowska: Mam odłożone pieniądze na czarną godzinę. Teraz muszę też myśleć o emeryturze i zabezpieczyć sobie moje życie
- 2024-07-25: Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
- 2024-07-02: Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama
- 2024-05-31: Martyna Wojciechowska: Mamy tematy do „Kobiety na krańcu świata” na kolejnych 15 sezonów. Część bohaterek nie wie o moim istnieniu, ale ja je od dawna obserwuję
- 2024-06-07: Joanna Przetakiewicz: Jestem za otwarciem sklepów w niedzielę. To duże ułatwienie dla pracujących matek
- 2024-05-22: Joanna Przetakiewicz: Podczas kampanii wyborczej kobietom wiele obiecano. Jak na razie nie widać rezultatów i jest duże rozczarowanie
- 2024-04-16: Joanna Jędrzejczyk: Gosia Rozenek-Majdan jest tytanem pracy. Konsekwentnie realizuje swoje cele, pokonując wszelkie słabości
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.