Mówi: | Magda Bulera-Payne |
Funkcja: | przedstawicielka marki Le Petit Marseillais |
Regularne stosowanie balsamów nawilżających poprawi stan naszej skóry
Regularne stosowanie balsamów lub mleczek nawilżających sprawia, że skóra wygląda znacznie młodziej i promiennie, jednak tylko mniej niż połowa Polek używa produktów do pielęgnacji ciała. W utrzymaniu dobrego stanu skóry pomogą produkty, w składzie których znajduje się olejek arganowy, masło shea i mleczko figowe.
Z informacji marki Le Petit Marseillais wynika, że tylko 45 proc. Polek deklaruje, że używa produktów do pielęgnacji ciała. Tymczasem skóra ludzka składa się w 20 proc. z wody. Częste kąpiele, pływanie w basenie i poddawanie jej działaniu promieni słonecznych lub klimatyzacji prowadzi do utraty wody i naruszenia bariery hydrolipidowej skóry. W uzupełnianiu ubytków warstwy hydrolipidowej pomóc mogą balsamy i mleczka bogate w substancje odżywcze i nawilżające.
– Składniki, które nam pomogą w utrzymaniu dobrego stanu skóry, to: olejek arganowy, masło shea, mleczko figowe, wszelkiego rodzaju odżywcze składniki często pochodzenia naturalnego. To one sprawiają, że nasza skóra będzie miło wspominała lato i dobrze przygotuje się na zimę – mówi Magda Bulera-Payne, przedstawicielka marki Le Petit Marseillais, w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Przesuszona skóra jest mało elastyczna, szorstka, a czasem także się łuszczy. Znacznie szybciej pojawiają się na niej zmarszczki. Nieznacznie przesuszonej skórze pomoże balsam o lekkiej konsystencji z dodatkiem witaminy E i olejków odżywczych, np. olejku z jojoba czy awokado. Do pielęgnacji skóry bardzo suchej lub ze skłonnością do łuszczenia kosmetolodzy zalecają produkty o gęstszej konsystencji, bogate w takie składniki odżywcze, jak alantoina, proteiny jedwabiu oraz witaminy E i C.
– Stosując regularnie balsamy i mleczka nawilżające, możemy oszukać wiek. Jeżeli skóra jest nawilżona, to jest jednocześnie odżywiona, błyszcząca i pięknie pachnie. Jeżeli korzystamy z mleczka do ciała o przyjemnym zapachu, wtedy czujemy się lepiej i wyglądamy lepiej, to są takie drobne sztuczki kobiece, dzięki którym można naprawdę wyglądać o kilka lat młodziej – mówi Magda Bulera-Payne.
Balsam lub mleczko należy nakładać ruchem w kierunku serca. Taki masaż pobudzi krążenie krwi i sprawi, że balsam będzie się lepiej i szybciej wchłaniał. Przynajmniej raz dziennie powinno się smarować skórę nawilżającymi preparatami, a minimum raz w tygodniu warto wykonać peeling, który sprawi, że składniki odżywcze zawarte w balsamach i mleczkach wnikną w głębsze warstwy naskórka.
Czytaj także
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
- 2024-03-04: Naukowcy zbadali korzyści dla organizmu z postu przerywanego. Wyniki mogą posłużyć stworzeniu nowych strategii walki z otyłością
- 2024-02-07: Coraz więcej nastolatków i dorosłych zmaga się z zaburzeniami jedzenia. W kwestii ich leczenia mamy w Polsce wiele do nadrobienia
- 2023-09-28: Dietetycy zalecają włączenie margaryny do codziennego menu jako element profilaktyki zdrowotnej. Zastąpienie nią masła może znacząco obniżyć spożycie tłuszczów nasyconych
- 2023-09-26: Wizyty w e-sklepach z odzieżą sportową mogą zaburzyć samoocenę wśród kobiet. Sposób promocji produktów skłania do porównywania się z sylwetkami modelek
- 2023-10-24: Jedna trzecia osób o prawidłowej wadze cierpi na otyłość. Wskaźnik BMI jest niewystarczająco wiarygodny dla profilaktyki chorób serca
- 2023-05-19: Adrianna Palka: Jeśli dokonujemy korekcji twarzy, to znaczy, że mamy kompleksy. Jesteśmy sami dla siebie idealni, jeżeli siebie akceptujemy
- 2023-04-04: Innowacyjny sensor pozwala lepiej mierzyć efektywność treningu. Na bieżąco sprawdza poziom zmęczenia mięśni
- 2021-10-08: Doda sprzedaje swoje ciało w formie tokenów NFT. „To jest ogromny biznes. Cała Ameryka, całe Hollywood tym żyje, a Polska jest jeszcze trochę zdziwiona”
- 2021-06-09: W USA zatwierdzono bardzo skuteczny lek na otyłość i nadwagę. Zmniejsza masę ciała o blisko 20 proc. [DEPESZA]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.