Mówi: | Anna Nowak-Ibisz |
Funkcja: | aktorka |
Firma: | prowadząca program „Pani Gadżet” |
Rolki do domowej mezoterapii igłowej i galwanizator ulubionymi gadżetami kosmetycznymi Anny Nowak-Ibisz
Anna Nowak-Ibisz przyznaje, że jak każda kobieta lubi testować nowinki kosmetyczne, ale z bogatej oferty różnych firm wybiera dla siebie przede wszystkim organiczne kremy i peelingi, które mają działanie odżywcze, nawilżające i pobudzające. Prowadząca program „Pani Gadżet” chętnie korzysta także z nowoczesnych urządzeń do domowej pielęgnacji skóry. W ten sposób oszczędza czas i pieniądze.
– Polecam rolki, które wykonują tzw. mezoterapię domową, czyli taki wałeczek z igiełkami, którym sobie jeździmy po twarzy, szyi i dekolcie. Dzięki niemu lepiej są wchłaniane różne kremy i substancje, które mają pobudzić naturalną produkcję kolagenu – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anna Nowak-Ibisz, aktorka, prowadząca program „Pani Gadżet”.
Anna Nowak-Ibisz przekonuje, że jest wiele zabiegów pielęgnacyjnych i kuracji odmładzających, które można wykonać samodzielnie w domu. Wystarczy tylko odpowiednie urządzenie. Do swoich ulubionych gadżetów kosmetycznych zalicza galwanizator.
– To są takie dwie kulki, które przekazują między sobą prądy i w naturalny sposób pobudzają produkcję kolagenu. Siadamy przed telewizorem, odpalamy sobie sprzęt i po prostu pracujemy nad wyglądem – tłumaczy aktorka.
Podstawą domowej pielęgnacji są odpowiednie dla danego rodzaju skóry kremy, maseczki i peelingi. Zdaniem aktorki warto je dobierać również w zależności od pory roku.
– Testuję wszystko, ale mam też takie swoje ukochane kremy bio, w pełni naturalne, organiczne. Wiem, że one są dla mnie najlepsze – mówi Anna Nowak-Ibisz.
Aktorka nie ukrywa, że co jakiś czas odwiedza również gabinety medycyny estetycznej, ale nie po to, by poprawiać swoją urodę. Aktorka stawia na zabiegi, które pobudzają, odżywiają i uelastyczniają skórę.
– Mój ulubiony to ostrzykiwanie osoczem. Zabieg ten rzeczywiście zwiększa produkcję kolagenu i twarz wygląda po nim inaczej, ale nie należy do najmilszych – przyznaje Anna Nowak-Ibisz.
Aktorka zapewnia natomiast, że mówi stanowcze „nie” operacjom plastycznym. Jej zdaniem lepiej stawiać na pielęgnację niż na zmiany. Nie ukrywa też, że w ofercie gabinetów medycyny estetycznej są zabiegi, których sama nie ma odwagi przetestować.
– Dlatego że są to bardzo inwazyjne zabiegi. Zasadniczo nie lubię, żeby ktoś mi za bardzo ingerował i boję się takich rzeczy. To są na przykład zabiegi kwasowe, po których nie wolno wychodzić na światło dzienne przez tydzień czy dwa, kiedy ta twarz się odnawia – tłumaczy Anna Nowak-Ibisz.
W autorskim programie w TVN Style Anna Nowak-Ibisz testuje gadżety, które mogą się przydać w domu, pracy czy na rodzinnych wyjazdach. Aktorka podpowiada, które z nich są rzeczywiście warto kupić i używać, a które są tylko ładną zabawką.
Czytaj także
- 2025-02-19: Superluksusowy Maybach już po polskiej premierze. Fanki motoryzacji wieszczą powrót mody na kabriolety
- 2025-02-04: Lekarze będą lepiej przygotowani do pracy w obliczu działań militarnych. Powstał nowy model kształcenia lekarzy cywilnych i wojskowych
- 2024-12-27: Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
- 2025-01-07: Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych
- 2025-01-16: Doświadczenia Ukrainy są cenną lekcją dla polskich medyków. Pomagają się przygotować na potencjalny konflikt
- 2024-12-10: Katarzyna Ankudowicz: Jak ludzie odbiorą moje rolki, to jest ich sprawa. Muszę stawić czoło krytyce
- 2024-11-15: Anna Lewandowska: Są aż trzy odsłony „Czerwonego dywanu” w „Pytaniu na śniadanie”. Ten punkt naszego programu ma bardzo dobrą oglądalność
- 2024-10-17: Sztuczna inteligencja coraz mocniej wchodzi w medycynę. Potrzebna wielka baza danych pacjentów
- 2024-10-31: Medycyna stylu życia zyskuje na znaczeniu. Może zapobiegać przewlekłym chorobom serca i nowotworom
- 2024-10-01: Pozytywne doświadczenia w podróży mogą poprawić kondycję fizyczną i psychiczną. Naukowcy zbadali to za pomocą teorii fizyki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.