Mówi: | Magda Steczkowska |
Funkcja: | wokalistka |
W lutym premiera nowej płyty Magdy Steczkowskiej „...nie na zawsze”
5 lutego premiera pierwszej solowej płyty Magdy Steczkowskiej. Krążek zatytułowany „...nie na zawsze” utrzymany będzie w klimacie muzyki pop, a znajdą się na nim przede wszystkim nastrojowe ballady. Wydawnictwo promuje kawałek „Gdzieś bez nas”, który Magda Steczkowska wykonuje w duecie z Kubą Molędą.
„...nie na zawsze” to czwarta płyta w dorobku Magdy Steczkowskiej, a zarazem pierwsza solowa. Utrzymana jest w stylistyce pop, a klimatem przypomina muzykę, którą wokalistka tworzyła do tej pory z zespołem Indigo. Tematem krążka są różne odcienie miłości, także macierzyńskiej, oraz wachlarz emocji, które jej towarzyszą – od tęsknoty do lęku przed utratą bliskiej osoby.
– Płyta nastrojowa, ale też taka, przy której można się pobawić. Na pewno można jej posłuchać, wsłuchać się w teksty, szczególnie bardzo muzyczne, więc cieszę się bardzo – mówi Magda Steczkowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Na krążku znalazło się dziesięć utworów. Większość z nich to nastrojowe ballady. Autorami tekstów są Marek Kościkiewicz, Jacek Cygan, Janusz Onufrowicz oraz sama Magda Steczkowska. Za muzykę odpowiadają Filip Siejka, Marek Kościkiewicz i Adam Niedzielin. W nagraniach wzięli udział m.in. Wiktor Tatarek, Piotr Królik, Filip Siejka i Tomasz Zieliński.
– Będzie też to, o czym zawsze marzyłam, czyli kwartet smyczkowy, który gra tam naprawdę ważną rolę – mówi Magda Steczkowska.
Krążek „...nie na zawsze” promuje singiel „Gdzieś bez nas”, który wokalistka wykonuje w duecie z Kubą Molędą. Muzycy poznali się na planie programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” i już wówczas podjęli decyzję o przyszłej współpracy. Obecnie Magda Steczkowska przygotowuje się do promocji albumu.
– Już zacieram ręce, nie mogę się doczekać. W związku z tym jest mnóstwo planów związanych z promocją płyty, z koncertami. Dużo pracy, ale ja się bardzo cieszę – mówi Magda Steczkowska.
Wiosną wokalistka zamierza też ruszyć w trasę koncertową promującą krążek „...nie na zawsze”.
Czytaj także
- 2025-06-04: Bryska: Kończę prace nad nowym albumem. To jest bardzo osobisty krążek opowiadający o nowym okresie w moim życiu
- 2025-06-18: Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
- 2025-04-23: Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system
- 2025-04-28: Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel
- 2025-04-04: Dziś premiera drugiego albumu Wiktora Dyduły. „Serwuję dużą gamę najróżniejszych emocji”
- 2025-03-19: Kajra: Sławomir zaskakuje mnie i totalnie zachwyca każdym utworem. Jego teksty i muzyka są zupełnie na innym poziomie
- 2025-03-24: Julia Kamińska: Materiał z mojej debiutanckiej płyty jest kontrowersyjny i raczej ciężki, ale ludzie chcą tego słuchać
- 2024-12-30: Krystian Ochman: Takich utworów jak „Bohemian Rhapsody” czy „Somebody to Love” to ja bym nie dotykał. Generalnie to chcę odejść od coverów i śpiewać swoje utwory
- 2025-01-27: Krystian Ochman: Gram na trąbce i na fortepianie. Nie mogę jednak ćwiczyć w domu, bo sąsiedzi interweniują
- 2024-12-19: Luna: Pewni ludzie i sytuacje mi nie służyły. Musiałam się oddzielić od przeszłości i zacząć nowy rozdział w swoim życiu
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.