Newsy

W lutym premiera nowej płyty Magdy Steczkowskiej „...nie na zawsze”

2016-01-15  |  06:45

5 lutego premiera pierwszej solowej płyty Magdy Steczkowskiej. Krążek zatytułowany „...nie na zawsze” utrzymany będzie w klimacie muzyki pop, a znajdą się na nim przede wszystkim nastrojowe ballady. Wydawnictwo promuje kawałek „Gdzieś bez nas”, który Magda Steczkowska wykonuje w duecie z Kubą Molędą.

„...nie na zawsze” to czwarta płyta w dorobku Magdy Steczkowskiej, a zarazem pierwsza solowa. Utrzymana jest w stylistyce pop, a klimatem przypomina muzykę, którą wokalistka tworzyła do tej pory z zespołem Indigo. Tematem krążka są różne odcienie miłości, także macierzyńskiej, oraz wachlarz emocji, które jej towarzyszą od tęsknoty do lęku przed utratą bliskiej osoby.

– Płyta nastrojowa, ale też taka, przy której można się pobawić. Na pewno można jej posłuchać, wsłuchać się w teksty, szczególnie bardzo muzyczne, więc cieszę się bardzo – mówi Magda Steczkowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Na krążku znalazło się dziesięć utworów. Większość z nich to nastrojowe ballady. Autorami tekstów są Marek Kościkiewicz, Jacek Cygan, Janusz Onufrowicz oraz sama Magda Steczkowska. Za muzykę odpowiadają Filip Siejka, Marek Kościkiewicz i Adam Niedzielin. W nagraniach wzięli udział m.in. Wiktor Tatarek, Piotr Królik, Filip Siejka i Tomasz Zieliński.

– Będzie też to, o czym zawsze marzyłam, czyli kwartet smyczkowy, który gra tam naprawdę ważną rolę – mówi Magda Steczkowska.

Krążek „...nie na zawsze” promuje singiel „Gdzieś bez nas”, który wokalistka wykonuje w duecie z Kubą Molędą. Muzycy poznali się na planie programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” i już wówczas podjęli decyzję o przyszłej współpracy. Obecnie Magda Steczkowska przygotowuje się do promocji albumu.

– Już zacieram ręce, nie mogę się doczekać. W związku z tym jest mnóstwo planów związanych z promocją płyty, z koncertami. Dużo pracy, ale ja się bardzo cieszę – mówi Magda Steczkowska.

Wiosną wokalistka zamierza też ruszyć w trasę koncertową promującą krążek „...nie na zawsze”.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.