Newsy

W październiku premiera singla Nataszy Urbańskiej

2013-10-02  |  00:09

20 października, o godzinie 19 w Studiu Buffo po raz kolejny wystąpi Natasza Urbańska. Koncert ten będzie wyjątkowy, ponieważ oficjalnie zaprezentuje ona pierwszy utwór promujący jej solową płytę.

 – Zagramy koncert w Studiu Buffo razem z zespołem June. W repertuarze znajdą się piosenki Seweryna Krajewskiego. Nie chcę zdradzić tytułu singla, gdyż będzie to wielka niespodzianka – podkreśla Natasza Urbańska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Wokalistka ma już sprecyzowane plany wydawnicze na najbliższe miesiące.

 – W październiku zaprezentowany zostanie pierwszy singiel, kolejny pojawi się w listopadzie. W grudniu natomiast do sprzedaży trafi moja debiutancka płyta – mówi Urbańska.

Produkcją nadchodzącego albumu zajął się zespół June (Jan Smoczyński, Robert Cichy oraz Krzysztof Pacan). Do tej pory muzycy mieli okazję nagrywać m.in. ze Smolikiem, Anną Marią Jopek, Michałem Urbaniakiem, Urszulą Dudziak czy też Anią Dąbrowską. Współpracę z zespołem zachwala sobie również sama Natasza Urbańska. Wokalistka nie może doczekać się oficjalnej premiery swojego wydawnictwa.

 – Bardzo się cieszę na premierę krążka, bo pracowałam nad nim ponad półtora roku. Gramy próby z chłopakami i jest taka energia, że to jest coś niesamowitego. To mi dodaje skrzydeł i  sprawia, że chce się żyć – mówi wokalistka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.