Newsy

W październiku premiera singla Nataszy Urbańskiej

2013-10-02  |  00:09

20 października, o godzinie 19 w Studiu Buffo po raz kolejny wystąpi Natasza Urbańska. Koncert ten będzie wyjątkowy, ponieważ oficjalnie zaprezentuje ona pierwszy utwór promujący jej solową płytę.

 – Zagramy koncert w Studiu Buffo razem z zespołem June. W repertuarze znajdą się piosenki Seweryna Krajewskiego. Nie chcę zdradzić tytułu singla, gdyż będzie to wielka niespodzianka – podkreśla Natasza Urbańska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Wokalistka ma już sprecyzowane plany wydawnicze na najbliższe miesiące.

 – W październiku zaprezentowany zostanie pierwszy singiel, kolejny pojawi się w listopadzie. W grudniu natomiast do sprzedaży trafi moja debiutancka płyta – mówi Urbańska.

Produkcją nadchodzącego albumu zajął się zespół June (Jan Smoczyński, Robert Cichy oraz Krzysztof Pacan). Do tej pory muzycy mieli okazję nagrywać m.in. ze Smolikiem, Anną Marią Jopek, Michałem Urbaniakiem, Urszulą Dudziak czy też Anią Dąbrowską. Współpracę z zespołem zachwala sobie również sama Natasza Urbańska. Wokalistka nie może doczekać się oficjalnej premiery swojego wydawnictwa.

 – Bardzo się cieszę na premierę krążka, bo pracowałam nad nim ponad półtora roku. Gramy próby z chłopakami i jest taka energia, że to jest coś niesamowitego. To mi dodaje skrzydeł i  sprawia, że chce się żyć – mówi wokalistka.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Media

Gabi Drzewiecka: Należę do grona szczęśliwców, którzy w trakcie pandemii mieli pracę. Nie dotknęło mnie to aż tak bardzo pod względem finansowym

Prezenterka zapewnia, że pandemia nie odbiła się negatywnie na jej sprawach zawodowych. Co prawda w połowie ubiegłego roku po sześciu latach zakończyła współpracę z radiem Chillizet, ale nie wyklucza, że niedługo pojawi się w innej stacji radiowej. Na razie swoją autorską audycję „Gabinet dźwięku” kontynuuje online i jak podkreśla, nadal spotyka się ona z dużym zainteresowaniem odbiorców. Dziennikarkę można też oglądać na antenach telewizji TVN i Canal+, a jednym z największych wyzwań w najbliższych tygodniach będzie udział w programie Music MasterClass Fundacji Fabryki Norblina.

Finanse

Branża muzyczna dotkliwie odczuwa przedłużające się zamknięcie. Odbicie może potrwać co najmniej trzy lata

Polska branża muzyczno-festiwalowa przeżywa trudny okres w związku z pandemią COVID-19. Koncerty na żywo nie odbywają się już od wielu miesięcy, a artyści stracili dochody ze sprzedaży biletów, które są dla nich jednym z głównych źródeł przychodów. W jeszcze trudniejszej sytuacji ekonomicznej znalazły się też tysiące pracowników backstage’owych, takich jak dźwiękowcy, oświetleniowcy, choreografowie czy ekipy scenograficzne. Dziennikarz muzyczny Piotr Metz podkreśla jednak, że publiczność jest spragniona możliwości pójścia na tradycyjny koncert i obcowania z muzyką, dzięki czemu – po zakończeniu przymusowego przestoju – branża muzyczna może przeżyć prawdziwy boom.