Mówi: | Adam Kwiatkowski |
Funkcja: | prezes zarządu |
Firma: | Classic Watch |
W sezonie jesień-zima 2015/2016 hitem będą zegarki z metalowymi bransoletami i z tłoczonymi paskami z połyskującej skóry
Dobrze dobrany zegarek świadczy o klasie właściciela i jego wyczuciu gustu. Nie musi być drogi, by przykuwał uwagę, był oryginalną ozdobą i podkreślał stylizację. W nadchodzącym sezonie hitem będą zarówno takie modele, które z powodzeniem mogą zastąpić biżuterię, jak i takie, które łączą w sobie elementy szykownej elegancji i sportowego stylu. Nowoczesny mężczyzna powinien mieć w swojej kolekcji co najmniej 4-5 zegarków.
– Różnica pomiędzy czasomierzem a ozdobną biżuterią zaczyna się trochę zacierać. Jeżeli mówimy o zegarkach klasycznych, to stanowią one o tym, jaką klasę ma ich właściciel. Nie zawsze to się przekłada na cenę, bo nie zawsze cena musi być wykładnikiem tej klasy, ale jednak pewnego rodzaju elegancja, pewnego rodzaju dopasowanie zegarka do ubioru, do sytuacji już o tym mówi – podkreśla w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Adam Kwiatkowski, prezes zarządu Classic Watch.
Niezwykle modne są zegarki z metalową bransoletą w kolorze złota i połyskującą tarczą na przykład w kolorze butelkowej zieleni. Dobrze prezentują się również modele z tłoczonym paskiem z połyskującej, metalicznej skóry i matową tarczą dla kontrastu.
– Jeżeli mówimy o trendach, to jest kierunek albo coś bardzo wieczorowego, albo sportowa elegancja, która pasuje nam na wieczorne wyjście, do dżinsów, a nawet na siłownię. I ten trend dotyczy zarówno kobiet, jak i mężczyzn. W zegarkach sportowych stworzyła się taka podgrupa nazywająca się sport fashion i to są zegarki z takimi różnymi bajerami – tłumaczy Adam Kwiatkowski.
Coraz popularniejsze wśród klientów są także inteligentne zegarki, które już nie tylko odmierzają czas i pokazują datę, lecz także są wielofunkcyjnymi urządzeniami mobilnymi z dostępem do internetu. Osobom, które aktywnie spędzają czas, smartwatch, bo o nim tu mowa, może służyć jako stoper czy licznik kalorii, a tym, które często podróżuj, jako GPS.
– Smartwatch jest na pewno jakąś tam konkurencją dla komórki, aczkolwiek jest to rynek wschodzący, w tej chwili pomimo wszystko i na pewno nie jest biżuterią, tylko czasomierzem, komputerem naręcznym itd. – wyjaśnia Adam Kwiatkowski.
Dla mężczyzn zegarek jest nie tylko modnym gadżetem czy uzupełnieniem stylizacji, lecz także wyznacznikiem zamożności.
– Dzisiejszy mężczyzna nie ma jednego zegarka, bo to już w dzisiejszych czasach pomalutku jest nieco faux pas. W tej chwili mile widziane jest to, by posiadać w swojej szkatule 4-5 zegarków. To, co mamy na ręce, jest naszą prawdziwą ozdobą – dodaje Adam Kwiatkowski.
Czytaj także
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-03-05: Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-02-07: Rola telekomów w upowszechnianiu sztucznej inteligencji rośnie. T-Mobile udostępnia klientom zaawansowaną wyszukiwarkę Perplexity Pro
- 2024-11-27: Sztuczna inteligencja nie zastąpi pisarzy. Nie tworzy literatury, tylko książki dla zabicia czasu
- 2024-11-15: Polska z planem zmian w edukacji na następne 10 lat. Szkoły będą uczyć lepszego wykorzystania narzędzi cyfrowych
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-10-04: Obecna technologia sztucznej inteligencji nie stanowi zagrożenia dla istnienia ludzkości. Nie jest zdolna do samodzielnego myślenia i planowania
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.