Newsy

Warsaw Fashion Weekend - skrót wideo z pokazów

2013-10-07  |  08:00
Piąta edycja Warsaw Fashion Weekend już za nami. W weekend 4-6 października wnętrza Centrum Expo XXI stały się najmodniejszym miejscem stolicy. Jesienna edycja Warsaw Fashion Weekend została zadedykowana Szwajcarii.

Swoje kolekcje zaprezentowały m.in. szwajcarskie marki: YVY, Asandri, Paradis des Innocents, projektant Helge van Dyk oraz szwajcarsko-polski duet Little Black Dress. Ogromne wrażenie zrobił pokaz Violi Śpiechowicz, podczas którego niezwykły performance "Spiritual Freelance" wykonały Natalia Kukulska i szwajcarska artystka tybetańskiego pochodzenia Dechen Shak-Dagsay, a także pokaz zaprezentowany podczas finału Warsaw Fashion Weekend - marki MUSES Nataszy Urbańskiej i Agnieszki Komornickiej. 

Popularnością cieszył się także projekt "Młodzi - Młodym/ Uważam, że jesteśmy pokoleniem zupełnie wyjątkowym", podczas którego pracowały dziesiątki młodych i utalentowanych ludzi związanych z kulturą, sztuką i modą. Głównym celem przedsięwzięcia, nad którym czuwała m.in. stylistka Zofia Ślotała jest promocja młodych polskich projektantów mody. 

Warsaw Fashion Weekend to jednak nie tylko pokazy. Ponad 160 wystawców z Polski i Szwajcarii zaoferowało gościom wydarzenia swoje projekty w wyjątkowych cenach. Wśród nich: Łukasz Jemioł, Rina Cossack, Mozcau, PtASZEK, SHE/s a RIOT czy Staff By Maff. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.