Newsy

Agnieszka Woźniak-Starak: coraz rzadziej zdarzają mi się nietrafione zakupy

2017-01-17  |  06:15

Gwiazda stara się panować nad swoim zamiłowaniem do kupowania. Twierdzi, że coraz rzadziej dokonuje impulsywnych zakupów, dzięki czemu w szafie ma mniej nietrafionych nabytków. Dziennikarka nie ukrywa też, że niektóre ubrania darzy wyjątkowym sentymentem i nie pozbywa się ich, nawet jeśli nie ma pomysłu, jak je nosić.

Agnieszka Woźniak-Starak nie ukrywa, że bardzo lubi zakupy odzieżowe. Na poszukiwanie ciekawych modeli chętnie wybiera się zarówno sama, jak i w towarzystwie przyjaciółek. Gwiazda TVN twierdzi jednak, że do zakupów podchodzi coraz bardziej rozsądnie, a tym samym znacznie rzadziej niż kiedyś zdarzają jej się nietrafione nabytki.

Jak już coś kupuję, rzadko mam takie puste strzały, nietrafione, które nawet, jeżeli mi się podobają, to jakoś niespecjalnie jest okazja, żeby to założyć albo coś zawsze jest nie tak – mówi Agnieszka Woźniak-Starak agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Dziennikarka twierdzi, że obecnie nosi wszystkie ubrania, które kupuje. W jej szafie wciąż jednak wiszą nieużywane modele – są to najczęściej ubrania, które otrzymała w prezencie i z tego powodu darzy je sentymentem, a na które nie ma jednak pomysłu. Wśród nich znajduje się piękna peleryna w stylu vintage.

Dostałam od mojej ukochanej stylistki przepiękną vintage pelerynę, na którą ona też nie miała pomysłu. Mówi tak: „Przerobiłam ją dla ciebie, bo ona jest taka twoja” – mówi Agnieszka Woźniak-Starak.

Gwiazda zachwyciła się podarunkiem, przyznając, że idealnie wpisuje się on w jej styl ubierania. Do tej pory jednak peleryna wisi w szafie, dziennikarka nie wie bowiem, z czym ją zestawić.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.