Newsy

Agnieszka Woźniak-Starak: coraz rzadziej zdarzają mi się nietrafione zakupy

2017-01-17  |  06:15

Gwiazda stara się panować nad swoim zamiłowaniem do kupowania. Twierdzi, że coraz rzadziej dokonuje impulsywnych zakupów, dzięki czemu w szafie ma mniej nietrafionych nabytków. Dziennikarka nie ukrywa też, że niektóre ubrania darzy wyjątkowym sentymentem i nie pozbywa się ich, nawet jeśli nie ma pomysłu, jak je nosić.

Agnieszka Woźniak-Starak nie ukrywa, że bardzo lubi zakupy odzieżowe. Na poszukiwanie ciekawych modeli chętnie wybiera się zarówno sama, jak i w towarzystwie przyjaciółek. Gwiazda TVN twierdzi jednak, że do zakupów podchodzi coraz bardziej rozsądnie, a tym samym znacznie rzadziej niż kiedyś zdarzają jej się nietrafione nabytki.

Jak już coś kupuję, rzadko mam takie puste strzały, nietrafione, które nawet, jeżeli mi się podobają, to jakoś niespecjalnie jest okazja, żeby to założyć albo coś zawsze jest nie tak – mówi Agnieszka Woźniak-Starak agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Dziennikarka twierdzi, że obecnie nosi wszystkie ubrania, które kupuje. W jej szafie wciąż jednak wiszą nieużywane modele – są to najczęściej ubrania, które otrzymała w prezencie i z tego powodu darzy je sentymentem, a na które nie ma jednak pomysłu. Wśród nich znajduje się piękna peleryna w stylu vintage.

Dostałam od mojej ukochanej stylistki przepiękną vintage pelerynę, na którą ona też nie miała pomysłu. Mówi tak: „Przerobiłam ją dla ciebie, bo ona jest taka twoja” – mówi Agnieszka Woźniak-Starak.

Gwiazda zachwyciła się podarunkiem, przyznając, że idealnie wpisuje się on w jej styl ubierania. Do tej pory jednak peleryna wisi w szafie, dziennikarka nie wie bowiem, z czym ją zestawić.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.