Mówi: | Karolina Ferenstein-Kraśko |
Karolina Ferenstein-Kraśko: Jestem niezdecydowana. Na zakupach bardzo przydatny jest mąż
Karolina Ferenstein-Kraśko twierdzi, że jak każda matka myśli przede wszystkim o dzieciach, a nie o sobie. Dlatego do sylwestrowej imprezy przygotowana jest jej córka, ona sama nie ma natomiast jeszcze odpowiedniej kreacji. Ma jednak noworoczne postanowienia, uważa bowiem, że wyznaczanie sobie celów jest bardzo ważne.
Koniec grudnia to dla większości Polaków czas robienia noworocznych postanowień. Zazwyczaj plany te dotyczą zadbania o zdrowie i sylwetkę, zerwania z nałogami i zmian w życiu zawodowym. Karolina Ferenstein-Kraśko noworoczne postanowienia uważa za bardzo istotne. Jest jednak zdania, że cele warto wyznaczać sobie przez cały rok, nie tylko tuż przed sylwestrem.
– Co jakiś czas obieram sobie jakiś punkt, do którego dążę, można to nazwać postanowieniem noworocznym, i konsekwentnie staram się dojść do celu, a później następne – mówi gwiazda agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Ostatnia noc 2016 roku już za niecałe trzy tygodnie, gwiazda nie jest jednak jeszcze przygotowana do sylwestrowej imprezy. Jak dotąd kupiła sukienkę wyłącznie dla swojej córeczki, niespełna rocznej Laury. Dla siebie natomiast nie wybrała dotąd odpowiedniej kreacji.
– Jak się ma trójkę dzieci, to najpierw zawsze myśli się o nich, a później o sobie. I w tym przypadku jest też dokładnie tak – mówi.
Karolina Ferenstein-Kraśko lubi zakupy i chętnie wybiera się do sklepów razem z całą rodziną. Twierdzi, że podobnie jak znaczna część kobiet, jest niezdecydowana i trudno jej podjąć szybką decyzję odnośnie zakupu. Jej zdaniem mąż bywa w takich sytuacjach bardzo pomocny.
– Należę jak wiele kobiet do raczej takich niezdecydowanych. Mąż na pewno przy takich zakupach jest bardzo przydatny, bo panowie są konkretni i konkretnie mówi: to tak, to nie. A ja zawsze bardzo długo się zastanawiam – mówi Karolina Ferenstein-Kraśko.
Czytaj także
- 2024-10-09: Monika Mrozowska: Mamy w mieszkaniu małą lodówkę i dlatego nie robię zakupów na zapas. Dzięki temu nie marnuję jedzenia
- 2024-08-01: Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
- 2024-06-06: Handel w sieci nie zwalnia mimo zawirowań w gospodarce. Coraz większą rolę odgrywa w nim sztuczna inteligencja
- 2024-06-13: Allegro wchodzi do kolejnych krajów europejskich. Platformy sprzedażowe uruchomi niedługo na Węgrzech, w Słowenii i Chorwacji
- 2024-06-07: Joanna Przetakiewicz: Jestem za otwarciem sklepów w niedzielę. To duże ułatwienie dla pracujących matek
- 2024-05-07: Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware
- 2024-04-17: Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna
- 2024-04-05: Wydatki na zbrojenia nabierają tempa. Przez ostatnie 30 lat państwa NATO tkwiły w letargu
- 2024-02-19: Krystyna Sokołowska (Miss Polonia 2022): Przygotowywałam się do finału Miss World w Indiach półtora roku. Zgodnie z ideą konkursu skupiłam się na projektach społecznych i charytatywnych
- 2024-02-21: Joanna Trzepiecińska i Tomasz Dedek znowu małżeństwem. Aktorzy grają parę w spektaklu „Jak Zabłocki na mydle”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.