Newsy

Katarzyna Zielińska została ambasadorką sieci centrów handlowych Quick Park

2016-12-13  |  06:45

Aktorka jest zwolenniczką szybkich zakupów w kameralnej atmosferze, wybiera więc mniejsze centra handlowe. Podkreśla, że ceni w nich łatwy dostęp do produktów i możliwość sprawnego zaparkowania samochodu. Dlatego zdecydowała się na długookresową współpracę z siecią nowo powstających regionalnych hybrydowych centrów handlowych Quick Park.

Katarzyna Zielińska dzieli swoje życie zawodowe między plany popularnych seriali a deski kilku warszawskich teatrów, m.in. Capitol i Kwadrat. Prywatnie jest mamą niespełna dwuletniego syna Henryka. Łączenie pracy zawodowej i macierzyństwa sprawia, że gwiazda często nie ma czasu i ochoty na długie zakupy w tradycyjnych i olbrzymich galeriach handlowych.

– Jestem zwolenniczką szybkich zakupów, gdzie można kupić wszystko do domu, rozłożyć wózek, wjechać, zaparkować i wyjechać szybko, aby być jak najszybciej w domu z rodziną – mówi Katarzyna Zielińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktorka lubi robić zakupy w kameralnej atmosferze, preferuje więc mniejsze sklepy, najlepiej z wejściem wprost z parkingu. Dlatego zdecydowała się na współpracę z siecią regionalnych hybrydowych centrów handlowych Quick Park tworzonych przez Grupę Real2B i Retail Parks Fund. Powstają one w całym kraju w miastach do 100 tys. mieszkańców, m.in. Mysłowicach, Strzegomiu, Pułtusku, Olkuszu, Kępnie, Oławie, Turku, Sulechowie oraz w podwarszawskim Konstancinie-Jeziornie. Centra te lokalizowane są przy dużych, często uczęszczanych drogach i większych osiedlach.

– Łatwo jest zaparkować mamie z dzieckiem czy całą rodziną. Można bardzo szybko i sprawnie zrobić zakupy. A ten, kto tak jak ja ma dziecko, wie coś na ten temat – mówi Katarzyna Zielińska.

W centrach handlowych aktorka ceni także łatwo dostępny asortyment, co możliwe jest głównie w mniejszych obiektach. Jej zdaniem kameralne centra handlowe są równie dobrze zaopatrzone jak większe galerie, każdy znajdzie więc w nich coś dla siebie. Do minimum ograniczają konieczność czasochłonnego zwiedzania wielu innych sklepów.

– Najważniejsze, żeby wszystko było w zasięgu ręki, żeby nie trzeba było gonić i żeby czasem można było jednak założyć obcasy, a w obcasach po dużych galeriach handlowych trudno jest chodzić – mówi Katarzyna Zielińska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.