Mówi: | Dorota Goldpoint, projektantka mody Elżbieta Romanowska, aktorka Anna Radwan, aktorka Beata Schimscheiner, aktorka |
Znane aktorki jako modelki na pokazie Doroty Goldpoint podczas otwarcia butiku Solna 1 w Krakowie. Na wybiegu pojawiły się m.in. Elżbieta Romanowska i Bożena Dykiel
W Krakowie podczas otwarcia multibrandowego butiku Solna 1 kreacje z najnowszej jesienno-zimowej kolekcji Doroty Goldpoint zaprezentowały znane aktorki, m.in. Elżbieta Romanowska, Anna Radwan, Beata Schimscheiner, Bożena Dykiel i Joanna Kurowska. Propozycje projektantki powstały pod hasłem „piękna siła” i są połączeniem współczesnej włoskiej klasyki z francuską nonszalancją. Szyte z naturalnych tkanin, głównie z jedwabiu, kaszmiru, wełny i bawełny zachwycają formą i precyzją wykonania.
Dorota Goldpoint stara się pokazać kobietom, że żadna kreacja nie zastąpi ich wewnętrznego piękna. Dla osoby, która zna swoją wartość, ma w życiu określone cele i nie skupia się tylko na byciu glamour, modne i atrakcyjne ubranie jest tylko dodatkiem, a nie priorytetem.
– Kanon piękna jest dla mnie w każdej kobiecie. Każda kobieta jest piękna, gdy kocha siebie, gdy odkryje siebie, gdy znajdzie kobietę w kobiecie, gdy znajdzie swoją siłę. A słabe strony, jestem tutaj po to, żeby je umiejętnie ukryć. I dla mnie rozmiar kobiety nie ma żadnego ograniczenia. Szyję od rozmiaru 34 do 54, dlatego bardzo zależy mi na tym, żeby w moim pokazie chodziły zwyczajne kobiety – mówi agencji Newseria Lifestyle Dorota Goldpoint, projektantka mody.
Podczas otwarcia multibrandowego butiku Solna 1 w Krakowie projekty z najnowszej jesienno-zimowej kolekcji popularnej projektantki zaprezentowały aktorki, m.in. Elżbieta Romanowska, Anna Radwan, Beata Schimscheiner, Bożena Dykiel i Joanna Kurowska.
– Specjalnie na ten pokaz przyjechały nasze wspaniałe polskie aktorki – warszawskie i krakowskie, wiele z nich po raz pierwszy wystąpi w takiej roli. Dlatego jestem ogromnie szczęśliwa i dumna, że właśnie będzie to w moim pokazie i że będę mogła zaprezentować całą moją kolekcję na różnych sylwetkach, na różnych figurach. Chcę pokazać, że każda kobieta może wyglądać pięknie – podkreśla Dorota Goldpoint, projektantka mody.
Dorota Goldpoint to luksusowa marka dla kobiet, które cenią naturalne tkaniny, staranność wykonania oraz nowoczesną, minimalistyczną formę. Wszystkie projekty szyte są w Polsce, często na indywidualne zamówienia nawet do rozmiaru pięćdziesiątego czwartego.
– Od razu zapałałam do tych kreacji ogromną miłością, ponieważ rzadko się zdarza, żeby projektant rzeczywiście umiał ubrać kobietę w tzw. rozmiarze plus size. Z reguły to, co proponują nam projektanci, jest wymyślone na kobiety w rozmiarze 36, może 38, natomiast wszystko, co jest powyżej, po prostu nie pasuje. Dorota znakomicie dobiera kreacje do typu urody i przede wszystkim typu sylwetki. Podchodzi do każdego indywidualnie. Materiały są jak najwyższej jakości, więc każda kobieta w takiej sukni czy w takim garniturze czuje się niezwykle kobieco i wyjątkowo – mówi Elżbieta Romanowska, aktorka.
Anna Radwan zdradza, że mimo doświadczenia scenicznego przed pokazem czuła sporą tremę. Prezentacja na modowym wybiegu to dla aktorki zupełnie nowe, ale jak sama przyznaje – bardzo przyjemne doświadczenie.
– Dorota Goldpoint ma takie oko, że dokładnie ukryje wszystkie niedoskonałości, a właściwie wydobędzie walory. I tak się właśnie czułam w sukience, którą prezentowałam. W ogóle kolekcja jest przepiękna, i kolorystycznie, i materiały są przepiękne. Są zarówno bardzo delikatne jedwabie, ale też takie mięsiste materiały. Miałam przyjemność wyjść w takim żakardowym złoto-granatowym płaszczu. Bardzo jest to wszystko takie wysmakowane i wyrafinowane, bardzo się kobieco poczułam – mówi Anna Radwan, aktorka.
Beata Schimscheiner przyznaje, że moda nie jest jej pasją i nie śledzi na bieżąco trendów ze światowych wybiegów. Kiedy wybiera dla siebie ubrania, nie kieruje się wskazówkami stylistów, lecz intuicją i wygodą.
– Nie jestem specjalistką od mody. Po prostu jeżeli mi się coś podoba, to to zakładam. Dostałam sukienkę przydzieloną na pokazie, założyłam ją i poczułam się jak bogini. Lubię prostotę, nie lubię szału, nie lubię nie wiadomo czego. Z kolei moja przyjaciółka Marta uwielbia cekiny, dostała sukienkę całą wycekinowaną i też czuła się w niej fantastycznie, jak bogini. To jest sztuka – mówi Beata Schimscheiner, aktorka.
Projektantka w najnowszej kolekcji wybrała same szlachetne tkaniny – jedwab, kaszmir, wełnę. Wśród projektów znajdują się suknie wieczorowe, ślubne, koktajlowe, dzienne, biznesowe i sportowe, wełniane swetry, płaszcze, welurowe marynarki i cygaretki.
Teraz kreacje Doroty Goldpoint można również kupić w showroomie Solna 1 w Krakowie. To kolejny po Wilczej 22 w Warszawie butik designerki.
Czytaj także
- 2025-06-12: Dorota Gardias: Przykre jest to, że wybory prezydenckie budzą tak negatywne emocje. Jest dużo złości, żalu i różnych zagrywek, które kompletnie nie są moje
- 2025-05-30: Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-10-01: Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi
- 2024-07-22: Przedsiębiorcy czekają na doprecyzowanie przepisów dotyczących Małego ZUS-u Plus. W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em
- 2024-03-08: Dorota Szelągowska: Chcę udowodnić widzom, że nie jestem w programie „MasterChef Nastolatki”, bo mam znaną twarz. Wnoszę coś wartościowego do tego formatu
- 2024-03-18: Dorota Szelągowska: Dwadzieścia lat temu sięgnęłam swojego dna. Miałam ataki paniki i przez kilka miesięcy nie wychodziłam z domu
- 2024-03-04: Dorota Szelągowska: Moje wymarzone wakacje zawsze są w Tajlandii. Staram się być tam na najmniejszej wyspie, jaką znam, i czuję się tam trochę jak na wsi
- 2024-03-27: Dorota Szelągowska: Moją specjalnością w kuchni jest czyszczenie lodówki i przygotowanie czegoś z niczego. Mam to po mamie
- 2024-03-29: Michel Moran: Dorota Szelągowska jest dobrą i prawdziwą osobą, a coraz mniej prawdziwych ludzi na tym świecie. Jesteśmy przyjaciółmi, odkąd spotkaliśmy się w programie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.