Newsy

Adam Woronowicz: Cieszymy się, że córka namówiła nas do posiadania psa. Charlie cudownie zintegrował naszą rodzinę, poza tym jest moim osobistym trenerem

2024-01-22  |  06:27

Charlie jest w domu aktora od kilku miesięcy, dostarcza wiele radości i niewątpliwie skradł serca wszystkich członków rodziny. Z przyjemnością dzielą się więc opieką nad nim, nikt nie daje sobie taryfy ulgowej i nie unika wychodzenia na spacery, nawet bardzo wcześnie rano. Z perspektywy czasu Adam Woronowicz śmiało może powiedzieć, że decyzja o przyjęciu pod dach czworonoga była słuszna.

Aktor zauważa, że szczeniak, który jakiś czas temu zagościł w jego domu, ma pozytywny wpływ na całą jego rodzinę. Nauczył wszystkich cierpliwości, empatii i dyscypliny.

– Charlie ma pół roku. Cudownie zintegrował naszą rodzinę i traktujemy go jako pełnoprawnego jej członka – mówi agencji Newseria Lifestyle Adam Woronowicz.

Posiadanie pupila było marzeniem córki aktora. On sam nie ukrywa jednak, że minęło trochę czasu, zanim podjął ostateczną decyzję. Nie był bowiem do końca przekonany, czy rodzina będzie umiała poradzić sobie ze szczeniakiem, i bał się dodatkowych obowiązków. Teraz już wie, że te uprzedzenia były zupełnie niepotrzebne i bardzo docenia obecność Charliego.

– Bardzo się cieszymy, że nasza córka Rita nas do tego namówiła. Cieszymy się, że jest Charlie i wszyscy się nim chwalimy – mówi.

Adam Woronowicz przyznaje, że każdego dnia Charlie mobilizuje go do wyjścia na spacer i do ruchu na świeżym powietrzu, co doskonale wpływa na jego kondycję fizyczną.

– Jest fantastycznym psiakiem, jest moim trenerem, bo muszę z nim wychodzić, zresztą nie tylko ja to robię – dodaje aktor.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.