8. edycja Targów Ekocuda w Centrum EXPO XXI już we wrześniu
Właśnie dlatego, miłośnicy kosmetyków naturalnych, od wielu miesięcy czekali na stacjonarne Targi Ekocuda, które już od pięciu lat, regularnie, dwa razy w roku odbywają się w stolicy. 11 i 12 września, organizatorzy zapraszają wystawców i odwiedzających na weekend
z kosmetykami naturalnymi do topowego targowego miejsca na mapie Warszawy – Centrum EXPO XXI.
Warszawa, która tętni życiem i zaprasza do udziału w całej gamie różnorodnych wydarzeń,
w wyniku obostrzeń związanych z pandemią Covid-19, zamilkła na wiele miesięcy. Brak swobodnych kontaktów międzyludzkich był bardzo odczuwalny. Ponieważ jednym z głównych założeń Ekocudów, jest budowanie społeczności wokół kosmetyków inspirowanych naturą, kontakt wyłączenie w przestrzeni online, pozostawiał duży niedosyt.
– Czekaliśmy na ten weekend od prawie 22 miesięcy, dlatego postanowiliśmy, że będzie to wyjątkowe spotkanie, święto dla nas wszystkich. Poznając debiutujące marki kosmetyczne, testując nowe linie wprowadzane przez ulubione marki, bezcenny jest bezpośredni kontakt. To właśnie możliwość poznania osób, które tworzą te ekologiczne cuda, jest ważnym doświadczeniem dla odwiedzających. Tak zaczynają się długoletnie relacje, czasami przyjaźnie. – mówi Zuzanna Mierzejewska, pomysłodawczyni i organizatorka Targów Kosmetyków Naturalnych Ekocuda. Dodaje: Przygotowując targi, najważniejsze jest dla nas bezpieczeństwo uczestników, dlatego postawiliśmy na nową, większą i znakomicie zlokalizowaną przestrzeń. Myślę, że zarówno wystawcy, jak i odwiedzający poczują walory tego miejsca.
Wrześniowe targi po raz pierwszy odbędą się w Centrum EXPO XXI przy ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14. Przestronne hala zapewni komfort zarówno wystawcom, jak
i uczestnikom. Bez obaw będzie można oddać się rozmowom, skorzystać z porad ekspertów, czy przetestować produkty. Osoby, korzystające z komunikacji miejskiej, zapewne docenią fakt, iż Centrum EXPO XXI znajduje się 10 minut drogi od Dworca Centralnego, na pograniczu dzielnic: Wola i Ochota. Na zmotoryzowanych czeka natomiast aż 1500 miejsc parkingowych.
Wstęp jest oczywiście bezpłatny. Nie potrzeba Wam nic więcej prócz pozytywnej energii i chęci do poznania ekocudowności!
By być na bieżąco z wszystkimi informacjami – zaglądajcie na stronę www.ekocuda.com oraz na Social Media targów:
https://www.instagram.com/ekocuda/
https://www.facebook.com/ekocudacom

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.