Komunikaty PR

AGNIESZKA RADWAŃSKA AMBASADORKĄ MACZFIT

2021-09-20  |  17:00
Biuro prasowe

Agnieszka Radwańska została ambasadorką marki Maczfit, lidera cateringu dietetycznego. Tenisistka korzysta na co dzień ze zdrowej, zbilansowanej diety opracowanej przez zespół dietetyków klinicznych z Maczfit, a swoimi wyborami i ulubionymi daniami dzieli się w mediach społecznościowych. 

W życiu osób, które profesjonalnie uprawiają sport, dieta odgrywa niezwykle istotną rolę. Ambasadorami Maczfit są znani, polscy sportowcy. Marce zaufały między innymi Sylwia Gruchała, Agnieszka Kobus-Zawojska czy Dorota Banaszczyk. Tym razem firma połączyła siły z finalistką Wimbledonu, Agnieszką Radwańską. Mistrzyni rakiety powierzyła specjalistom z Maczfit dbanie o swoją codzienną dietę, pojawiła się także na planie sesji zdjęciowej, zorganizowanej przez lidera cateringu dietetycznego. 

 

– Pudełka od Maczfit są idealnym rozwiązaniem dla wszystkich tych, którzy lubią różnorodność w diecie i chcą mieć możliwość wyboru dań. Jestem bardzo zadowolona ze współpracy i cieszę się, że moje posiłki są przygotowywane przez sztab profesjonalistów, którzy na temat zdrowego żywienia wiedzą wszystko. Warto zaznaczyć, że jedzenie jest naprawdę pyszne – jestem wielką fanką maczfitowych owsianek, które bardzo często wybieram na śniadanie. Z kolei wśród dań obiadowych moim numerem jeden są świetnie przyprawione ryby. Moje serce skradły również genialne sosy, które są absolutnie wyjątkowe i świetnie komponują się z posiłkami – przekonuje Agnieszka Radwańska.

 

Na profilach Agnieszki oraz marki Maczfit na Instagramie oraz Facebooku można zobaczyć, jak wygląda odpowiednio zbilansowany i zaplanowany jadłospis osoby na co dzień związanej ze sportem oraz zainspirować się daniami wybranymi przez polską tenisistkę. W czasie sesji zdjęciowej Agnieszka Radwańska odpowiedziała także na serię pytań zadanych przez klientów Maczfit. Odpowiedzi zostały opublikowane w mediach społecznościowych Maczfit.

 

– Sport i zdrowe odżywianie od zawsze idą ze sobą w parze, a w DNA naszej marki jest wpisane promowanie zarówno zdrowych nawyków żywieniowych, jak i aktywności fizycznej. To, że wybierają nas najlepsi polscy sportowcy jest dla nas powodem do dumy i potwierdzeniem najwyższej jakości dostarczanych przez nas posiłków, która od zawsze jest dla nas priorytetem – komentuje Maciej Lubiak, założyciel marki Maczfit.

 

Na profilu Agnieszki oraz marki Maczfit na Instagramie oraz Facebooku możemy zobaczyć, jak wygląda odpowiednio zbilansowany i zaplanowany jadłospis osoby na co dzień związanej ze sportem oraz zainspirować się daniami wybranymi przez polską tenisistkę. 

Marka Maczfit powstała z miłości do sportu i zdrowego żywienia. Jej założyciel – Maciej Lubiak – to pasjonat aktywnego stylu życia, były mistrz Polski w tenisie ziemnym, kierowca rajdowy oraz czołowy, polski gracz w squasha. Dziś, lider cateringu dietetycznego, słynący z posiłków o restauracyjnym smaku, jest także pionierem innowacji w swojej branży. Firma wprowadziła na rynek m.in. mobilną aplikację do zarządzania dietą oraz Wybór Menu, w którym codziennie do wyboru jest aż 25 dań. 

Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz  blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.