AGNIESZKA RADWAŃSKA AMBASADORKĄ MACZFIT
Agnieszka Radwańska została ambasadorką marki Maczfit, lidera cateringu dietetycznego. Tenisistka korzysta na co dzień ze zdrowej, zbilansowanej diety opracowanej przez zespół dietetyków klinicznych z Maczfit, a swoimi wyborami i ulubionymi daniami dzieli się w mediach społecznościowych.
W życiu osób, które profesjonalnie uprawiają sport, dieta odgrywa niezwykle istotną rolę. Ambasadorami Maczfit są znani, polscy sportowcy. Marce zaufały między innymi Sylwia Gruchała, Agnieszka Kobus-Zawojska czy Dorota Banaszczyk. Tym razem firma połączyła siły z finalistką Wimbledonu, Agnieszką Radwańską. Mistrzyni rakiety powierzyła specjalistom z Maczfit dbanie o swoją codzienną dietę, pojawiła się także na planie sesji zdjęciowej, zorganizowanej przez lidera cateringu dietetycznego.
– Pudełka od Maczfit są idealnym rozwiązaniem dla wszystkich tych, którzy lubią różnorodność w diecie i chcą mieć możliwość wyboru dań. Jestem bardzo zadowolona ze współpracy i cieszę się, że moje posiłki są przygotowywane przez sztab profesjonalistów, którzy na temat zdrowego żywienia wiedzą wszystko. Warto zaznaczyć, że jedzenie jest naprawdę pyszne – jestem wielką fanką maczfitowych owsianek, które bardzo często wybieram na śniadanie. Z kolei wśród dań obiadowych moim numerem jeden są świetnie przyprawione ryby. Moje serce skradły również genialne sosy, które są absolutnie wyjątkowe i świetnie komponują się z posiłkami – przekonuje Agnieszka Radwańska.
Na profilach Agnieszki oraz marki Maczfit na Instagramie oraz Facebooku można zobaczyć, jak wygląda odpowiednio zbilansowany i zaplanowany jadłospis osoby na co dzień związanej ze sportem oraz zainspirować się daniami wybranymi przez polską tenisistkę. W czasie sesji zdjęciowej Agnieszka Radwańska odpowiedziała także na serię pytań zadanych przez klientów Maczfit. Odpowiedzi zostały opublikowane w mediach społecznościowych Maczfit.
– Sport i zdrowe odżywianie od zawsze idą ze sobą w parze, a w DNA naszej marki jest wpisane promowanie zarówno zdrowych nawyków żywieniowych, jak i aktywności fizycznej. To, że wybierają nas najlepsi polscy sportowcy jest dla nas powodem do dumy i potwierdzeniem najwyższej jakości dostarczanych przez nas posiłków, która od zawsze jest dla nas priorytetem – komentuje Maciej Lubiak, założyciel marki Maczfit.
Na profilu Agnieszki oraz marki Maczfit na Instagramie oraz Facebooku możemy zobaczyć, jak wygląda odpowiednio zbilansowany i zaplanowany jadłospis osoby na co dzień związanej ze sportem oraz zainspirować się daniami wybranymi przez polską tenisistkę.
Marka Maczfit powstała z miłości do sportu i zdrowego żywienia. Jej założyciel – Maciej Lubiak – to pasjonat aktywnego stylu życia, były mistrz Polski w tenisie ziemnym, kierowca rajdowy oraz czołowy, polski gracz w squasha. Dziś, lider cateringu dietetycznego, słynący z posiłków o restauracyjnym smaku, jest także pionierem innowacji w swojej branży. Firma wprowadziła na rynek m.in. mobilną aplikację do zarządzania dietą oraz Wybór Menu, w którym codziennie do wyboru jest aż 25 dań.
Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.